تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استانداری کرمان

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۷:۱۷
کد خبر: ۸۷۳۳۶۴
تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استانداری کرمان
سازمان حفاظت محیط زیست کشور از فعالیت های استانداری کرمان در حوزه اعتلای محیط زیست قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با اهدای لوح تقدیر به امضای اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از حمایت های آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در حوزه اعتلای محیط زیست قدردانی شد.

بر پایه این گزارش، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در دیدار مدیرکل حفاظت‌ محیط زیست و جمعی از محیط بانان استان با اشاره به حساسیت های کاری این سازمان عنوان کرد: تا حدودی در جریان سختی های کار در محیط زیست هستیم و حساسیت های روی مجموعه محیط زیست و محیط بانی را درک می کنیم.

موسوی با اشاره به مخاطرات کار محیط بانان بیان داشت: برای احقاق حق محیط بانان آمادگی داریم تا موضوع را از طریق مجمع نمایندگان پیگیری کنیم که به شکل قانونی رفع شود و افزایش حقوق و ارتقای کارکرد نیرو ها را داشته باشیم.

وی بیان داشت: مشکلات مالی در همه حوزه ها وجود دارد و باید برطرف شود، اما مجموعه محیط زیست به دلیل وسعت کار تحت فشار بیشتری است.

موسوی بر کمک و حمایت از فعالیتها و نیروهای محیط زیستی تاکید کرد.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در این دیدار به کمی و کاستی های مجموعه مدیریتی خود پرداخت و گفت: با پیگیری های استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سال گذشته رونقی را در محیط زیست استان‌ شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در حوادثی که امسال برای محیط بانان استان رخ داد، حمایتهای استانداری مشهود بود و وجهه دیگری از محیط زیست را شاهدیم.

شاکری، محیط بانان را سربازانی دانست که در عین خدمات بسیار، دیده نمی شوند و گمنام هستند و افزود: حقوق دریافتی این نیروها متناسب با زحمت و مخاطراتی که تحمل میکنند نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان تعداد محیط بانان استان را ۱۱۲ نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این تعداد نیرو با توجه به وسعت محیط زیستی استان کفایت نمی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز