دبستان ۲ کلاسه خیرساز عشایری شهید شهریاری در روستای زمین بند شهرستان کهنوج افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۲:۱۹
کد خبر: ۸۷۳۹۳۷
دبستان ۲ کلاسه خیرساز عشایری شهید شهریاری در روستای زمین بند شهرستان کهنوج افتتاح شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی دبستان ۲ کلاسه عشایری خیرساز شهید شهریاری در روستای زمین بند شهرستان کهنوج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر امیر تیموری در آئین افتتاح دبستان عشایری شهید شهریاری کهنوج؛ گفت: این واحد آموزشی در زمینی به  مساحت 2 هزارمتر مربع و زیر بنای 104 متر مربع  در 2 کلاس درس با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط خانواده مرحوم فیض الله یاوری احداث شده است.

در این مراسم  رئیس آموزش و پرورش عشایری ضمن  تقدیر و تشکر از خانواده محترم یاوری و عوامل برگزاری این مراسم، امور خیر و امر مدرسه سازی را یکی از کارهای نیک و ماندگار دانست و افزود: با منابع و امکانات محدودی که در اختیار آموزش و پرورش عشایری است، حضور خیرین ارزشمند، به خوبی محسوس می باشد و من از این عزیزان می خواهم به طور ویژه مدارس عشایری استان کرمان را مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: همه نمایندگی های ما نیازمند کمک رسانی و یاری خیرین بزرگوار می باشد و خوشبختانه خیرین عزیز به درک واقعی رسیده اند که با امر مدرسه سازی، دانش آموزان خوبی به جامعه تزریق می شود و این دانش آموزان می توانند در آینده سکان کشور را در دست بگیرند.

امیر تیموری ادامه داد: اقدامات خوبی در مناطق عشایری صورت گرفته است و ساخت و سازهایی که در حال انجام می باشد که در نهایت این اقدامات به دنبال رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت می باشد و ما در صدد این هستیم که در آینده ای نزدیک با حضور خیرین بزرگوار، و همت دولتمردان دولت تدبیر و امید در این خصوص گام های موثری برداریم.

برپایه این گزارش دبستان عشایری شهید شهریاری کهنوج دارای 31 دانش آموز درپایه های تحصیلی اول تا ششم ابتدایی می باشد که پیش از این در کانکس و چادر آموزشی مشغول به تحصیل بوده اند.

گفتنی است این مراسم با حضور خانواده محترم مرحوم فیض الله یاوری، منوچهر امیر تیموری رئیس آموزش و پرورش عشایری، محمود عسکری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت، وحدت عیدی فرماندار شهرستان کهنوج، حسینی بخشدار مرکزی، منصور دادور مدیر آموزش و پرورش کهنوج، سعید منظری توکلی مسئول نمایندگی عشایری شهرستان کهنوج و جمعی از مردم و معلمان این شهرستان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز