سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان:

رونق تولید نیازمند همکاری بانک ها و همت جهادی تولیدکنندگان است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۵:۲۶
کد خبر: ۸۷۳۹۵۵
رونق تولید نیازمند همکاری بانک ها و همت جهادی تولیدکنندگان است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: تأمین سرمایه در گردش یکی از مشکلات عمده واحدهای تولیدی است و بانک ها با ارائه تسهیلات و همچنین تقسیط بدهی های کارخانجات، می توانند به رونق تولید کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی دهقان در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان با اشاره به شرایط اقتصادی سخت موجود در کشور گفت: بانک ها باید با درک شرایط موجود کشور، از فشار به کارخانجات و تملک واحدهای تولیدی به ازای بدهی و تسهیلات اعطایی خودداری کنند.

وی با اشاره به مشکلات شرکت ولتا کابل کرمان اظهار داشت: تملک زمین و ملک و همچنین 30درصد از ماشین آلات این کارخانه توسط بانک به ازای 13 میلیارد بدهی تسهیلاتی، دردی از بانک نیز دوا نخواهد کرد؛ چرا که پولی از بابت این تملک به بانک نمی رسد و کمتر فردی پیدا می شود که چنین کارخانجات دارای مشکلی را از بانک بخرد و پول تسویه شود.

گفتنی است کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان با 10 دستور جلسه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، مدیران استانی و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد.

در این کارگروه مشکلات شرکت خودروسازی راین، روغن نباتی گلناز، معدن فتح جنوب شرق، شرکت ولتا کابل کرمان، کارخانه قند بردسیر، کارخانه قند فرهاد، مجتمع گردشگری گلسار ماهان، واحد تولیدی خانم ستاره نجفی پور و همچنین جرایم بیمه و مالیات چندین طرح تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز