تئاتر 'دختری ۷۰ ساله دامنی هفت ساله' در کرمان به روی صحنه می رود

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۶:۰۸
کد خبر: ۸۷۵۱۲۷
تئاتر 'دختری ۷۰ ساله دامنی هفت ساله' در کرمان به روی صحنه می رود
تئاتر 'دختری ۷۰ ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد' به کارگردانی سودابه رجایی هنرمند کرمانی از شامگاه سه شنبه در این شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این اثر ماندگار به طراحی و کارگردانی سودابه رجایی و به بازیگری سیما رزازنژاد و مرجان نامجوفر، از روز یکم مردادماه امسال به مدت ۲۰ شب در مجموعه یادگاران صنعتی کرمان به مرحله اجرا می‌رسد.

کارگردان کرمانی تئاتر 'دختری ۷۰ ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد' در این اثر نگاهی به دغدغه‌های زنانه بارویکردهای اجتماعی دارد و با خلق این اثر هنری برخی از مشکلات زنان در جامعه امروزی را به تصویر می‌کشد.

روز نخست اجرای این تئاتر با حضور شهردار کرمان، جمعی از مسئولان محلی و خبرنگاران این استان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه سه شنبه به روی صحنه می‌رود.

محل اجرای این تئاتر حدفاصل چهارراه طهماسب آباد و باغ ملی در مجموعه یادگاران صنعتی کرمان در نظر گرفته شده است.

سودابه رجایی از سال ۸۰ با بازی در تئاتر نسیم خاطره‌ها فعالیت هنری خود را آغاز و با کسب رتبه دوم جایزه طراحی صحنه به کارگردانی عبدالرضا قراری کسب کرد همچنین بازی در تئاتر کوپه درجه ۲ به کارگردانی محسن ایرانمنش، بازی در فیلم کوچه‌های اسکیموی کویر به کارگردانی رضا زنگی آبادی، بازی در تئاتر ضربه چهارم، برنده جایزه دوم بازیگری زن جشنواره استانی کرمان بخشی از فعالیت هنری وی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز