عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تاکید کرد:

ایجاد اشتغال؛ اولویت اول استان کرمان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۸:۲۹
کد خبر: ۸۷۷۹۰۳
ایجاد اشتغال؛ اولویت اول استان کرمان
استاندار کرمان حل مشکل اشتغال را نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها برشمرد و اظهارداشت: ایجاد اشتغال اولویت اول استان است زیرا بسیاری از مسائل به بیکاری و عدم اشتغال در استان بر می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در چهارمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان در سال جاری افزود: اشتغال موضوع بسیار مهمی است و تمامی دستگاه ها باید هر وظیفه ای که در این حوزه احساس می کنند، را انجام دهند.

وی حل مشکل اشتغال را نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها برشمرد و اظهارداشت: ایجاد اشتغال اولویت اول استان است زیرا بسیاری از مسائل به بیکاری و عدم اشتغال در استان بر می گردد.

استاندار کرمان با بیان اینکه تمامی دستگاه ها در حوزه اشتغال تلاش های خوبی داشته اند، گفت: در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مقرر شد که با توجه به مشکل ضمانت وام درخواستی افراد تحت پوشش کمیته امداد برای اشتغال، مدیرکل جهاد کشاورزی استان ظرف یک ماه بررسی های لازم را انجام دهند تا صندوق حمایت از توسعه کشاورزی این وام ها را ضمانت کند.

فدائی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل ضمانت به یکی از روش های مورد نظر حل شود، در سال جاری 12 هزار شغل از سوی کمیته امداد ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور  نیز اعلام کردند که منابع مالی لازم برای هر تعداد شغلی که از سوی کمیته امداداستان در سال جاری ایجاد شود را تامین خواهند کرد.

وی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد که با نظر کمیته فنی، بخشی از منابع حمایتی (حداکثر 40 میلیارد تومان) به اشتغال روستایی منتقل شود و در این رابطه اولویت های کمیته امداد رعایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز