استاندار کرمان در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور خواستار شد:

تدوین شاخص های ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۸۷۸۴۲۰
تدوین شاخص های ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی
استاندار کرمان بر تدوین شاخص های سنجش میزان بهره وری در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: موضوع بهره وری مدت طولانی مورد توجه بوده است اما متاسفانه شاخص های لازم در اختیار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور افزود:  در برنامه ها و اصول همراه با وزارتخانه هستیم اما متاسفانه کارها کند پیش می رود و با تدوین شاخص های لازم می توان سرعت تحقق بهره وری در حوزه کشاورزی را بهبود بخشید.

وی با تاکید بر این مطلب که زمانی که شاخص ها و آمار و ارقام مشخص باشد، سرعت کارها قابل ارزیابی خواهد بود، گفت: در صورتی که شاخص ها و اعداد مشخص در حوزه های مختلف را در اختیار نداشته باشیم نمی توان برنامه ریزی به نحور مطلوب را محقق کرد.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی، عنوان کرد: اگر بر اساس آمار اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی، میزان فروش محصولات کشاورزی 20 هزار میلیارد تومان باشد، بخشی از این درآمد باید صرف سرمایه گذاری در این بخش شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی خرد است و باید بر اساس یک برنامه منظم این سرمایه ها را متمرکز کرد.

فدائی گفت: فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و طرح های قابل اجرا باید آماده سازی شود تا به محض ورود سرمایه گذاران بتوان زمینه جذب سرمایه گذاری آنها را فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز