نصب ۳ دستگاه باسکول محور کش جدید در پاسگاه های پلیس راه استان کرمان

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۷۸۸۳۱
نصب ۳ دستگاه  باسکول محور کش جدید در پاسگاه های پلیس راه استان کرمان
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمان از نصب3 دستگاه باسکول محورکش جدید پاسگاه های پلیس راه حوزه شمال استان کرمان تا پایان امسال خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی با اعلام این خبرافزود: درحال حاضر 8 دستگاه باسکول درمحورهای استان کرمان فعالند و به زودی 3 دستگاه باسکول استاتیک ودینامیک دیگرنیزتوسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان درمحل پاسگاه های پلیس راه استان  نصب خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه باسکول های موجود از نوع محورکش استاتیک و دینامیک و حین حرکت، ازنوع سیار میباشد،  گفت : نصب این باسکول ها به منظور مدیریت توزین درمحورهای استان و جهت جلوگیری از خسارت وارده به ساختمان جاده از حمل باراضافی صورت گرفته است و ظرفیت توزین باسکول ها برای هر محور تا 30 تن تعریف شده است.

حاج سیدعلیخانی تصریح کرد: حمل بار اضافه بر استاندارد تریلر ها و کامیونها توسط برخی از رانندگان صدمه جدی به آسفالت و پل ها وارد می کند، لذا این باسکول ها قابلیت توزین تک تک محورهای کامیون ،کمرشکن و بوژی به صورت دینامیک واستاتیکی دارند و پس از توزین آخرین محور، وزن کل توسط نمایشگر بیرونی به راننده و پلیس اعلام می گردد، همچنین طبق معیارهای مشخصی میزان صدمات وارده بر اساس کیلومتر طی شده محاسبه و مبلغ جریمه مشخص وبرگ آن به رانندگان خاطی تحویل می شود.

​مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: در شمال استان کرمان 12 پاسگاه پلیس راه،کار نظارت بر ترافیک محور های برون شهری را مدیریت می نمایند که طبق قانون وظیفه ساخت پاسگاهها و تجهیز آنها بر عهده وزارت راه و شهر سازی که در استانها بر عهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز