رئیس هیئت فوتبال منوجان عنوان کرد:

برگزاری مسابقات رده‌های سنی در منوجان

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۱:۰۶
کد خبر: ۸۸۱۱۱۳
برگزاری مسابقات رده‌های سنی در منوجان
رئیس هیئت فوتبال منوجان از برگزاری مسابقات رده‌های سنی و بزرگسالان در این شهر خبر داد.

حسین اوژند در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر جام شهدای چشمه باحضور ۵ تیم در رده نونهالان و ۶ تیم در رده نوجوانان برگزار شد.

وی افرود: در مسابقات رده سنی نونهالان تیم فوتبال نبرد قهرمان شد و جوانان متحد مقام دوم را کسب کرد و در مسابقات رده سنی نوجوانان که در مجوعه امام (ع) برگزار شدند، هم پرسپولیس قهرمان شد و امید قلعه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

 اوژند با بیان این که از برگزاری مسابقات در رده سنی بزرگسالان هم غافل نشد‌ه‌ایم، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی در رده سنی آزاد هم با حضور ۱۵ تیم با نام یادواره شهدای چشمه در دو گروه برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات رده سنی بزرگسال هم ثامن قهرمان و نبرد نایب قهرمان شد که آیین اختتامیه این مسابقات با حضور فرماندار، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان منوجان و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که بعد از برگزاری مسابقات مناطق بطور متمرکز یک جام قهرمانی برای کل مناطق شهرستان منوجان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال منوجان با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری منوجان در مرحله لیگ دسته سه فوتبال کشور بیان کرد: سال گذشته این تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال استان کرمان شد و به لیگ دسته سه کشور راه یافت که امیدواریم در لیگ دسته سه فوتبال کشور نیز همچون لیگ برتر فوتبال استان بدرخشد.

اوژند در پایان گفت: حضور آقای دکتر قرایی در هیئت فوتبال سبب شده کار در شهرستان‌ها با انگیزه بیشتری پیش رود و مسئولین فوتبال در شهرستان‌ها با نگاه به عملکرد استان با شتاب و قدرت بیشتری کار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز