رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به کرمان سفر می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰:۵۱
کد خبر: ۸۸۳۰۵۳
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به کرمان سفر می‌کند
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هیئت فوتبال استان با همکاری باشگاه گل گهر، کلاس دانش‌افزایی ویژه داوران استان را با حضور آقای هدایت ممبینی ریاست کمیته داوران فدراسیون برگزار می‌نماید.

علیرضا کهوری در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: مدرس دوره آقای دانیال مردای مسئول واحد آموزش کمیته داوران فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: این دوره در سیرجان در روز جمعه ۲۶ مرداد برگزار می‌شود.

کهوری با اشاره به ارتباط خوب به وجود آمده بین کمیته داوران هیئت استان و کمیته داوران فدراسیون تصریح کرد: در راستای تعامل مناسب و سازنده با کمیته‌های مختلف فدراسیون، بعد از سفر آقایان اکبر محمدی، میرشاد ماجدی، نیما نکیسا، با دعوت آقای دکتر قرایی از ریاست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال، جمعه شاهد حضور مرد اول داوری فوتبال کشور در استان کرمان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آقای ممبینی به کرمان می‌آیند تا ضمن آشنایی با داوران استان از تدابیر، رهنمودها و تجربه‌های این داور خوب و بین المللی، داوران ما استفاده نمایند و در کلاس دانش افزایی که با حضور ایشان و آقای دانیال مرادی برگزار می‌گردد به دانش روز داوری خود بیفزایند.

کهوری ضمن تقدیر از مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطرنشان ساخت: این برنامه با همکاری و حمایت‌های باشگاه گل‌گهر که همیشه در بحث آموزش یار و یاور ما در هیئت فوتبال استان هستند در شهر سیرجان با حضور داوران استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: دو داور و سه کمک داور امسال از استان کرمان به کلاس پیش فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور دعوت شدند که این مهم با پیگیری‌های دکتر قرایی رخ داد و در تاریخ داوری استان، این اتفاق مبارکی است.

کهوری در پایان گفت: جا دارد از آقای دکتر قرایی تشکر ویژه داشته باشم چون همواره داوران استان را به بهترین شکل ممکن حمایت کرده‌اند و در طول یک سال گذشته برای رشد داوری استان مجدانه تلاش کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز