دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز " زنده یاد دکتر محسن بهدشتی " در شهرستان کوهبنان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۱:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۷۲۳
دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز  زنده یاد دکتر محسن بهدشتی  در شهرستان کوهبنان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز " زنده یاد دکتر محسن بهدشتی " در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دبستان دوازده کلاسه خیرساز "زنده یاد دکتر محسن بهدشتی" که کاملا به همت خیر محترم دکتر علی بهدشتی ساخته شده بود با حضور سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، معاونان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، خیر نیک اندیش دکتر علی بهدشتی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

در این مراسم حسین براهوئی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در طبیعت و اخلاق انسانی هیچ ضعف و انحرافی نیست که با تعلیم و تربیت مناسب در مدارس اصلاح نشود، و فراهم کردن امکانات محیطی و تحصیلی می تواند بزرگترین هدیه به دانش آموزان باشد.

وی از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانای آموزش و پرورش در احداث فضاهای آموزشی نام برد و گفت: حضور و مشارکت خیرین نیک اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان، غبار جهل و نادانی را از چهره استان می‌زداید.

لازم به ذکر است این مدرسه 12 کلاسه در زمینی به مساحت 4360 مترمربع و زیربنای آموزشی 1325مترمربع و با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز