راهیابی ۱۷۱ طرح دانش آموزان کرمانی به مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۹:۱۹
کد خبر: ۸۸۵۷۳۵
راهیابی ۱۷۱ طرح دانش آموزان کرمانی به مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راهیابی ۱۷۱ نفر از دانش آموزان کرمانی به مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

احمد اسکندری نسب صبح چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه ۹۸ در حاشیه بازدید از روند برگزاری مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی در مرکز پژوهش های علمی_ آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر، به برنا گفت: بیش از سیصد و چهارده نفر در دبیرخانه استانی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام شده اند و ۲۹۰ به دبیرخانه ارائه شده که از این تعداد ۱۷۱ جهت شرکت در دفاع حضوری طرح‌ها در مرحله استانی دعوت شده‌اند.

وی گفت: از تعداد طرح های ارائه شده به دبیرخانه استان به ترتیب شهرستانهای بم با ۲۹ طرح، شهربابک با ۲۵ طرح و ناحیه یک کرمان با ۱۹ طرح بالاترین رتبه را کسب نموده اند و شهرستان ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و رفسنجان فاریاب و فهرج بدون طرح، پایین ترین رتبه را داشته اند.

اسکندری نسب تصریح کرد: بیشترین طرح های ارائه شده به ترتیب در گروه های علمی زبان و ادبیات فارسی (۶۰ ) طرح، مکانیک (۳۰) طرح، علوم زیستی و پزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی (هرکدام ۲۷طرح) و کمترین طرح های ارائه شده در گروه های فیزیک و نجوم (۴) طرح، کارآفرینی (۲طرح)، و سلول های بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام یک طرح بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان،  تصریح کرد: از لحاظ تعداد طرح‌های دعوت شده جهت دفاع حضوری به ترتیب شهرستانهای بم با ۲۳ طرح، شهربابک با ۱۳ طرح و ناحیه دو کرمان و بردسیر با ۱۲ طرح در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و شهرستان ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و فاریاب فهرج و رفسنجان بدون طرح، پایین ترین رتبه را داشتند.

وی همچنین گفت: از لحاظ تعداد طرح‌های دعوت شده به دفاع حضوری، بیشترین طرح ها به ترتیب در گروه‌های علمی مکانیک (۲۴طرح)، زبان و ادبیات فارسی (۲۱طرح) و علوم اجتماعی و روانشناسی (۱۵طرح) و کمترین طرح ها در گروه های کامپیوتر (سه طرح)، امنیت اجتماعی، کارآفرینی و فیزیک (هر کدام دو طرح) و سلولهای بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام (یک طرح) بوده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز