راه اندازی مرکز انجام معاینات سلامت رانندگان کامیون بم

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶:۳۷
کد خبر: ۸۸۵۸۶۲
راه اندازی مرکز انجام معاینات سلامت رانندگان کامیون بم
رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:مرکز انجام معاینات شغلی سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی سنگین در شهرستان بم راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسماعیل محمدی  در این خصوص اظهار داشت: حدود هزارنفر راننده وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین در حمل ونقل کالای شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج، رستم آباد و ریگان فعالیت دارند که منبعد جهت انجام معاینات بالینی حرفه خود نیاز مراجعه به مرکز استان ندارند.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار تن کالا از مبدا شهرستان بم، بارگیری و حمل گردیده، تولیدات صنعتی کارخانجات خودروسازی در منطقه ارگ جدید از یک سو، محصولات باغی و کشاورزی همچون خرما وسایرمحصولات از سوی دیگر، شهرستان بم را به یکی از شرستان‌های حمل ونقلی استان تبدیل شده است که ضرورت راه اندازی مرکز معاینات شغلی رانندگان بشدت احساس می‌شد.

وی تصریح کرد: از نظر فاصله ۲۰۰ کیلومتری شهرستان بم با مرکز استان نیز هزینه قابل توجهی به رانندگان تحمیل می‌شد، لذا برای جلوگیری از این هزینه‌ها و صرف وقت زیاد، این اداره کل با همکاری مرکز تخصصی طب کار دانشگاه علوم پزشکی بم، موفق به راه اندازی مرکز طب شد.

محمدی بیان داشت: هم اکنون مرکز طب رانندگان حرفه‌ای شهرستان بم به نشانی، بم بلوار امام خمینی، جنب فرمانداری بعد از ساختمان MRI راه اندازی آماده خدمات دهی به رانندگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز