نماینده ولی فقیه در استان کرمان درشورای اداری استان تاکید کرد:

لزوم حفظ فرصت خدمت گزاری مدیران به مردم/جلسات اداری مانع خدمت رسانی به مردم نشود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۸:۳۷
کد خبر: ۸۸۵۹۴۱
لزوم حفظ فرصت خدمت گزاری مدیران به مردم/جلسات اداری مانع خدمت رسانی به مردم نشود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: لازم است که ترتیبی اتخاذ شود تا جلسات متعددی که معمولا جلوی خدمت رسانی به مردم را می گیرند، در اول یا آخر وقت برگزار شود تا مدیران فرصت لازم برای پاسخگویی به درخواست های مردم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در شورای اداری استان کرمان، کمک به دیگران و حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان ادارات در جایگاهی هستند که می توانند نیازهای مردم را برطرف کنند و هر چه در این راستا اقدام شود، جزء کفارات ذنوب بزرگ و مهم افراد محسوب می شود.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن بیان این مطلب که موضوع امامت و ولایت ادامه دهنده رسالت و نبوت است، ادامه داد: طبق اعتقادات دینی خود اصول و فروعی را قائل هستیم و وقتی اصول را می شماریم، پنج اصل درباره اصول ذکر می کنیم که یکی از این موارد موضوع امامت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: یکی از فرق های مهم و اساسی اصول و فروع دین در این است که اصول دین یا فعل خدا و یا صفت خداست و فروع گاهی با همه اهمیت خود فعل مکلف است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: عید غدیر آغاز امامتی است که تکمیل کننده رسالت و نبوت است و اگر این امامت در ادامه رسالت قرار نگیرد، کار رسول یا نبی ابتر و ناقص می ماند.

وی با اشاره به اینکه آدمی دو ظرفیت خدادادی سلامت و قدرت و توان را در اختیار دارد که به صورت امانت در اختیار او قرار گرفته است، تاکید کرد: بخشی از قدرت انسان در ذات او وجود دارد و بخشی از آن در موقعیت هایی است که دیگران آن را در اختیار آدمی قرار می دهند که البته هر دوی آنها روزی سلب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز