معاون استاندار کرمان در دومین جشنواره رسانه های برتر استان :

باید قدردان اهالی رسانه بود/ کارهای بزرگی در حوزه قضائی استان کرمان انجام شده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۹:۱۴
کد خبر: ۸۸۶۴۶۴
باید قدردان اهالی رسانه بود/ کارهای بزرگی در حوزه قضائی استان کرمان انجام شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر این مطلب که در حوزه قضائی کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، گفت: اگر مردم به حقوق خود و به مبانی حقوق شهروندی آشنا باشند، اطاله دادرسی کمتر شده و توفیقاتی نصیب مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در دومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان (قلم و عدالت) با اشاره به این مطلب که باید قدر افرادی که در حوزه رسانه تلاش می کنند را دانست، گفت: مدیران باید اطلاعات و خبرهای دقیق و صحیح را به اهالی رسانه اعلام کنند تا این اخبار به درستی انتقال داده شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر رسانه های معاند برای بمباران شر و ایجاد هول و ترس در جامعه تاکید کرد: رسانه های متعهد باید به نوعی رفتار کنند که هول به مردم منتقل نشود اما این موضوع به معنای آن نیست که واقعیت ها را به مردم اعلام نکنیم بلکه رسانه ها باید آورنده زیبایی ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در دوران شکوفایی قرار دارد و گام دوم انقلاب را آغاز کرده ایم.

معاون استاندار کرمان سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشور را گرامی داشت و تصریح کرد: آزادگان خیر را می شناختند و به آن عمل کردند.

بصیری با اشاره به این مطلب که آزادگان عالمان پایداری استقامت و دیانت بودند، تصریح کرد: رسانه های ما نیز می توانند چنین باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز