حضور تیم منتخب کرمان در المپیاد استعدادهای برتر فوتبال در بخش بانوان/دعوت ۴ کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۸۷۹۷۴
حضور تیم منتخب کرمان در المپیاد استعدادهای برتر فوتبال در بخش بانوان/دعوت ۴ کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
تیم منتخب کرمان در المپیاد استعدادهای برتر فوتبال در بخش بانوان در رده سنی زیر ۱۵ سال که در کرج برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تیم کرمان در گروه اول المپیاد استعدادهای برتر فوتبال در رده سنی زیر ۱۵ سال حضور داشت که توانست به دور حذفی صعود کند و به جمع 16 تیم نهایی راه یابد ولی در این مرحله تیم منتخب کرمان با قبول شکست ۱ بر ۰ مقابل کرمانشاه از صعود به جمع ۸ تیم برتر بازماند. این درحالی است که تیم قدرتمند کرمانشاه به فینال المپیاد راه یافت. نسترن اسدی، ستایش شیراز منجمی، نجمه محیاپور، یاس عسگری، زهرا زیدآبادی، رومینا مستوفی، زهرا خواجویی، زهرا زیدآبادی، فاطمه زیدآبادی، نیایش شهیدی، مهرناز عزت آبادی و ریحانه آزادی‌پور اعضای تیم کرمان را تشکیل می‌دادند.مرضیه مومنی‌مقدم نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان، تیم کرمان را در این فستیوال همراهی می‌کرد.

گفتنی است مریم‌ جهان‌نجاتی، مهدیه ملایی و مهدیه آمیغی سه استعدادیاب تیم ملی فوتبال در کرمان استان در دومین فستیوال و المپیاد استعدادهای برتر فوتبال دختران کشور به عنوان استعدادیاب حضور دارند.

لازم به ذکر است این فستیوال با حضور نخبگان استان‌ها و در گروه سنی زیر ۱۵ سال از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز و تا ۷ شهریور ماه به میزبانی کردان کرج ادامه خواهد داشت.

همچنین نسترن اسدی، ستایش شیرازی، زهرا زیدآبادی و فاطمه زیدآبادی از استان کرمان به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان که از تاریخ ۳ تا ۷ شهریور ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌‌شود، دعوت شدند.

مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال دختران تورنمنت کافا با حضور تیم‌های تاجیکستان، ازبکستان، ایران و قرقیزستان از ۲۲ الی ۲۵ شهریور ماه به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

IMG-20190822-WA0027

IMG-20190822-WA0026

IMG-20190822-WA0024

IMG-20190818-WA0003

IMG-20190818-WA0004

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز