موحد:

همکاری های مجموعه اجرائی استان با دستگاه قضائی جای تقدیر دارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۳:۳۵
کد خبر: ۸۸۹۹۷۶
همکاری های مجموعه اجرائی استان با دستگاه قضائی جای تقدیر دارد
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به فعالیت 315 شورای حل اختلاف با یک هزار و 500 عضو در استان کرمان، گفت: این شوراها ظرفیت بسیار ارزشمندی است که در استان کرمان موفقیت های بسیار خوبی را رقم زده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در دیدار با استاندار کرمان تصریح کرد: رویکرد جدید قوه قضائیه برای ارجاع پرونده ها به شوراهای حل اختلاف، در کاهش ورودی به دادگستری و سیستم قضائی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که در این رابطه نیاز است که ظرفیت شوراها فعالتر شده و توسعه یابد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت، از همراهی استانداری و مجموعه اجرایی استان با دستگاه قضائی تقدیر کرد و ادامه داد: همراهی استانداری کرمان برای کلنگ زنی مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی جای تقدیر دارد و امیدواریم در هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

وی از پیگیری های استاندار کرمان برای ساماندهی وضعیت زندان کهنوج نیز تقدیر کرد و اظهارداشت: جمع قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد استان براساس پیگیری ها و مساعدت های انجام شده از زندان های استان کرمان آزاد شده اند که گام بسیار بلند و ارزشمندی بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در پرتوی تعامل و همراهی بین مجموعه های قضائی و اجرایی، خدمات دولت و قوه قضائیه در فضای تعاملی به مردم ارائه شده و تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز