در سفر استاندار کرمان به رابر صورت گرفت؛

افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی/ تصمیم گیری برای احداث چند طرح اقتصادی در منطقه

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۰:۵۸
کد خبر: ۸۹۱۳۳۲
افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی/ تصمیم گیری برای احداث چند طرح اقتصادی در منطقه
استاندار کرمان در پنجمین روز از هفته دولت و در سفر به شهرستان رابر؛ کارخانه بسته بندی عسل شهد فیروز رابر را با اعتبار ، پروژه دکل های مخابراتی روستایی بخش هنزاء، 650 واحد مسکونی شهری و روستایی و طرح های عمران شهری شهرداری رابر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی با هدف بررسی مسائل و مشکلات بخش هنزاء و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به شهرستان رابر سفر کرد.

استاندار کرمان در این سفر، پروژه روکش آسفالت جاده رابر به هنزاء را به طول سه کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان افتتاح کرد.

استاندار کرمان پس از شرکت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش هنزاء، از بخشداری این بخش بازدید و هفته دولت را به کارمندان این اداره تبریک گفت.

برپایه این گزارش، دکتر فدائی همچنین کارخانه بسته بندی عسل شهد فیروز رابر را با نام تجاری "تاپو" و با اعتبار یک میلیارد تومان تسهیلات و یک میلیارد تومان آورده شخصی افتتاح کرد. با افتتاح این واحد بسته بندی عسل، زمینه اشتغال ده نفر فراهم شده است.

استاندار کرمان در ادامه با حضور در روستای هلیرود، پروژه دکل های مخابراتی روستایی بخش هنزاء را با اعتبار چهار میلیارد تومان و همچنین چهار هزار و چهارصد و بیست و چهارمین واحد مسکونی بهسازی و بازسازی شده روستایی رابر را به نیابت از 650 واحد مسکونی بصورت همزمان افتتاح کرد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در ادامه برنامه های سفر خود در شهرستان رابر، پروژه بازسازی و نورپردازی بلوار شهید بهشتی شهر رابر را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، در سفر استاندار کرمان به شهرستان رابر، سرپرست دفتر استاندار، مشاور استاندار در امور رسانه، ائمه جمعه رابر و هنزاء، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، فرماندار و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر، سرپرست شرکت آب و فاضلاب و مدیر کل امور اراضی استان و جمعی از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز