استاندار کرمان:

ده هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در سال جاری تکمیل می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵:۵۷
کد خبر: ۸۹۱۶۵۱
ده هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در سال جاری تکمیل می شود
استاندار کرمان با اشاره به تفاهم نامه انجام شده برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، گفت: در جلسه با رئیس کمیته امداد کشور مقرر شد که کار احداث این واحدها تا پایان سال جاری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه مشترک با رئیس کمیته امداد کشور افزود: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای احداث 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد استان برنامه ریزی شده بود که در جلسه پنجشنبه برای تکمیل این واحدها در سال جاری برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه همچنین مقرر شد تعدادی از مسکن های مهر نیمه تمام در سیرجان و راور در اختیار کمیته امداد قرار گیرد تا پس از تکمیل، در اختیار مددجویان این نهاد قرار داده شود.

استاندار کرمان گفت: به منظور ساماندهی بخشی از نواحی حاشیه شهر کرمان نیز مقرر شد برای هزار واحد مسکونی با استفاده از زمینی که توسط دولت واگذار می شود، منابع بازآفرینی شهری، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساماندهی شده و این واحدها احداث شود.

گفتنی است در  این تفاهم نامه بین استانداری کرمان و کمیته امداد کشور دو طرف برای تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همکاری خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز