رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

اعطای سهمیه لیگ دسته دوم فوتسال کشور به هیئت فوتبال جیرفت هدیه دکتر قرایی به جوانان با استعداد جنوب استان کرمان

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۴:۲۳
کد خبر: ۸۹۱۶۷۸
اعطای سهمیه لیگ دسته دوم فوتسال کشور به هیئت فوتبال جیرفت هدیه دکتر قرایی به جوانان با استعداد جنوب استان کرمان
رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان از اعطای یک سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور به هیئت فوتبال جیرفت به عنوان هدیه دکتر علی قرایی، ریاست هیئت استان به جوانان با استعداد جنوب استان کرمان خبر داد.

محسن ربیعی در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: باهمت و پشتکار دکتر قرایی در پیشرفت فوتسال استان و ارتباط خیلی خوب ایشان با سازمان لیگ فوتسال، یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتسال در اختیار هیئت فوتبال استان کرمان قرار گرفت که این سهمیه را ایشان به طور رایگان جنوب استان واگذار کردند.

وی افزود: برای کسب سهمیه لیگ دو فوتسال کشور بنا به اعلام سازمان لیگ فوتسال کشور، می‌بایست حدود پنجاه میلیون تومان به حساب سازمان لیگ فوتسال، واریز شود که به صورت رایگان در اختیار استان قرار گرفت و در سفر چندی پیش آقای آرش جابری، دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال به کرمان این موضوع قطعی شد.

ربیعی با بیان این که سال گذشته هم یک سهمیه فوتسال به طور رایگان از سوی دکتر قرایی به فولاد بردسیر اعطا شد، بیان کرد: الان فولادبردسیر با همان سهمیه به لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود کرده است و امیدواریم این فصل راهی لیگ برتر شود.

وی ادامه داد: همچنین خبر خوش دیگر این است که با پیگیری‌های دکتر قرایی، سهمیه دو نفر نماینده به عنوان ناظر مسابقات از استان کرمان جهت حضور در لیگ‌های کشور قطعی شد.

ربیعی با بیان این که در تمامی رده‌های سنی در لیگ مناطق، لیگ دو و لیگ یک فوتسال کشور سهمیه‌ها افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: باز هم به جهت ارتباط خوبی که بین هیئت فوتبال استان کرمان و سازمان لیگ فوتسال به دلیل همت والای دکتر قرایی ایجاد شده است، این اتفاق رخ داده که آمار دقیق این افزایش سهمیه را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی کرده‌ایم که یک دوره اردو تیم ملی فوتسال کشور در کرمان برگزار شود که مسئولان فوتسال فدراسیون اعلام کرده‌اند، در صورت آماده بودن شرایط حتما در کرمان این اردو را برگزار خواهند کرد.

ربیعی در پایان گفت: بیست و چهارم شهریور در کرمان میزبان آیین قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور هستیم که این اتفاق، برای اولین بار در استان کرمان رخ می‌دهد و تمام تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم تا میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز