هشدار به شرق و جنوب شرق: طوفان شن تا فردا ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۵:۴۸
کد خبر: ۸۹۲۷۲۰
هشدار به شرق و جنوب شرق: طوفان شن تا فردا ادامه دارد
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: با توجه به تغییر الگوی وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان و بلوچستان، سرعت وزش باد در شرق و جنوب شرق این استان تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مریم سلاجقه در این خصوص اظهار داشت: وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه فهرج، ریگان و شهداد برای امروز(یکشنبه) و فردا(دوشنبه) پیش بینی شده و سبب کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

وی افزود: ورزش باد نسبتاً شدید به طور لحظه ای در ساعات بعدازظهر نیز برای مناطق شمالی پیش بینی می شود

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از فردا (دوشنبه) از میزان سرعت باد کاسته می شود بیان کرد: همچنین در ساعات بعدازظهر افزایش ابر برای مناطق جنوب غربی پیش بینی می شود.

سلاجقه با بیان اینکه به لحاظ دمایی نیز تغییرات محسوسی مشاهده نمی شود گفت: از صبح امروز(یکشنبه) کرمان حداقل دمای ۱۵ درجه را داشته که این دما در گرم ترین ساعات به ۳۴ درجه خواهد رسید و حداکثر دما نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ درجه در شهرستان های عنبرآباد و کهنوج به ثبت رسیده است.

وی از رانندگان و مسافران خواست قبل از تردد در محورهای مواصلاتی شرقی از وضعیت جاده مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان توصیه کرد: کودکان، بیماران قلبی و ریوی و سالمندان از تردد در فضای باز خودداری کنند و با توجه به وزش باد گلخانه داران از استحکام دیوارهای گلخانه خود مطمئن شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز