برگزاری جشنواره سواد رسانه ای، آذر ماه سال جاری در جنوب کرمان

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۲:۰۲
کد خبر: ۸۹۴۲۶۶
برگزاری جشنواره سواد رسانه ای، آذر ماه سال جاری در جنوب کرمان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره سواد رسانه‌ای در جنوب کرمان با محوریت مقابله هوشمندانه با رسانه‌ها در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین اسحاقی در این خصوص اظهار داشت: جشنواره سواد رسانه‌ای در جنوب کرمان با محوریت مقابله هوشمندانه با رسانه‌ها در گام دوم انقلاب، ایده‌های استارتاپی در حوزه رسانه‌ای، آموزش رسانه‌ای دیجیتال و اجتماعی شدن سواد رسانه ای، آذرماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت جشنواره‌ها در معرفی آثار برتر در جریان سازی تولید محتوا در حوزه رسانه‌های دیجیتال و ضرورت توجه به ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای جامعه، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌ای دیجیتال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش سواد رسانه‌ای با هدف شناسایی و معرفی فعالان عرصه سواد رسانه‌ای و همچنین خدمات آن‌ها به جامعه برگزار می‌شود.

او افزود: آموزش سواد رسانه‌ای به شهروندان، مفهومی کلی است که به مطالعات رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، سیاسی و تکنولوژی وابسته است و می‌توان آن را به آموزش شیوه‌های بهتر زندگی کردن در عصر اطلاعات و ارتباطات محسوب کرد.

اسحاقی تصریح کرد: در همین راستا به منظور ترویج فرهنگ صحیح استفاده از رسانه‌های دیجیتال، خصوصا تبیین اهمیت سواد رسانه‌ای در سال جاری، اولین پویش سواد رسانه‌ای به صورت ملی با رویکرد علمی و ظرفیت فضای فرهنگی و زیست بوم جنوب کرمان، طراحی و تدوین شده است.

مرتضی کار آموزیان با عنوان دبیر اجرایی و کارشناس متخصص سواد رسانه‌ای گفت: ترویج راه‌های ارتباطی صحیح از طریق رسانه امری بسیار مهم و پر مخاطره است، جنوب کرمان بستر مناسبی برای برقراری این ارتباط است.

مرتضی کار آموزیان افزود: سواد رسانه‌ای این امکان را به مخاطب می‌دهد علاوه بر درستی و خلق انواع پیام‌های ارتباطی به انگیزه‌ها و ارزش‌های موجود در پیام دسترسی پیدا کند.

در این برنامه ریزی پویش ملی سواد رسانه ای، در خصوص تعیین فضا و مکان مناسب پویش و برگزاری نمایشگاه رسانه، دعوت از فعالان حوزه سواد رسانه، تبادل نظر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره سواد رسانه‌ای در جنوب کرمان با محوریت مقابله هوشمندانه با رسانه‌ها در گام دوم انقلاب، ایده‌های استارتاپی در حوزه رسانه‌ای، آموزش رسانه‌ای دیجیتال و اجتماعی شدن سواد رسانه ای، آذرماه سال جاری در جنوب کرمان برگزار خواهد شد.

جلسه برنامه ریزی پویش ملی سواد رسانه‌ای در جنوب کرمان، با حضور حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مرتضی کارآموزیان دبیر اجرایی پویش ملی سواد رسانه‌ای و معاونت‌های فرهنگی و هنری، مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز