نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

مهارت آموزی نقش موثری در کاهش بیکاری دارد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۹۴۳۸۸
مهارت آموزی نقش موثری در کاهش بیکاری دارد
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: اصلاح فرهنگ کار و افزایش مهارت جوانان جویای کار متناسب با نیاز بازار کار نقش تأثیر گذاری در کاهش نرخ بیکاری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با تأکید بر مدیریت صحیح در فرهنگ سازی جامعه گفت: اصلاح فرهنگ کار و افزایش مهارت جوانان جویای کار متناسب با نیاز بازار کار نقش تأثیر گذاری در کاهش نرخ بیکاری دارد.

او تقویت روحیه و باور تعاون را در پیشرفت تعاونی‌ها تأثیر گذار دانست و گفت: می‌توان با کار جمعی و مدیریت تخصصی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان کرمان به منظور رفاه بیشتر مردم دیار کریمان استفاده بهینه نمود.

در ابتدای این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۰ درصد دولت را تشکیل می‌دهد اظهار کرد: این وزارتخانه زیرمجموعه بزرگی دارد.

او با عنوان اینکه در کشور حدود ۲۲۰ هزار تعاونی داریم افزود: در استان کرمان حدود ۱۰ هزار تعاونی ثبت شده داریم که حدود ۵ هزار تعاونی آن فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی در تعاونی‌ها پیگیری می‌شود گفت: در تعاونی‌ها تعدادی از اقشار مختلف جامعه با سرمایه اندک عضو بوده و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در این دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان و مدیران و مسؤلان بخش تعاون نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز