سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

توسعه ورزش همگانی، روستایی و کمک به ورزش قهرمانی را در اولویت برنامه‌های کاری قرار داده‌ایم

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۹۶۵۳۱
توسعه ورزش همگانی، روستایی و کمک به ورزش قهرمانی را در اولویت برنامه‌های کاری قرار داده‌ایم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه ورزش همگانی، روستایی و کمک به ورزش قهرمانی را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وحید کریم زاده، در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بوکس استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون در محل باغ بهرامی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام به همه ی عزداران حسینی گفت: از مهمترین مواردی که در اولویت برنامه کاری خود قرار داده‌ایم، توسعه ورزش همگانی، روستایی و کمک به ورزش قهرمانی است.

وی افزود: در بحث ورزش روستایی یکی از مهمترین کارهایی که تاکنون انجام شده و همچنان پیگیر انجام آن در سراسر استان هستیم، راه اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در سراسر استان کرمان است که تاکنون ۱۲۸ خانه ورزش روستایی در سراسر این استان راه اندازی شده و ۴۱ خانه ورزش روستایی نیز در لیست افتتاح هستند.

کریم زاده تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط با برگزاری "جشنواره تابستانه با ورزش" با شعار "خانواده فعال، تابستانی جذاب" در قالب برنامه هایی چون بازی های بومی و محلی، ایستگاه سلامت، نقاشی کودکان، مشاوره ورزشی و ... در سراسر این استان از دیگر برنامه های ما در جهت توسعه ورزش های همگانی بوده که هم اکنون این برنامه در ۲۳ شهرستان استان در حال برگزاریست.

وی بیان داشت: در کنار ورزش همگانی و ورزش روستایی، ورزش قهرمانی همراه با فرهنگی ایرانی و اسلامی هم از دیگر اولویت های برنامه های ماست و به این اعتقاد داریم ورزش قهرمانی که بدون فرهنگ باشد عین بی هویتیست.

کریم‌زاده از زحمات چهار ساله حسن‌نژاد رئیس هیئت بوکس استان کرمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در چهار سال پیش رو شاهد پیشرفت بیش از پیش رشته بوکس در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

در پایان این مجمع انتخاباتی، غلامرضا محمد حسن نژاد از ۱۹ رای ماخوذه، هر ۱۹ رأی را برای ریاست هیئت بوکس استان کرمان به دست آورد و بدین ترتیب برای سال چهار سال دوم به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز