مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمان آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۷:۰۵
کد خبر: ۸۹۶۶۰۹
مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمان آغاز می‌شود
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات فوتبال نوجوانان زیر 16 سال استان کرمان در چهار گروه و با شرکت شانزده تیم آغاز می‌شود.

جواد یزدپور در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: در هرگروه چهار تیم حضور دارد که از روز پنج‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه، رقابت‌های فوتبال نوجوانان زیر شانزده سال شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه "الف" این رقابت‌ها تیم‌های تکنیک کرمان، امیران کرمان، عبدالرشیدی کرمان و کرمان جوان حضور دارند و مسابقات این گروه نیز به میزبانی شهر کرمان در ورزشگاه سلیمی‌کیا برگزار می‌شود. در گروه "ب" نیز تیم‌های آبی‌پوشان سیرجان، شهرداری نجف‌شهر، شقایق شهربابک و دانش آموختگان عنبرآباد به میزبانی شهرستان شهربابک حضور دارند.

یزدپور با بیان این که مسابقات گروه "ج" نیز به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود، بیان کرد: تیم‌های کورش، شاهین کرمان، سرخابی کرمان و شهید ترکزاده حضور دارند. در گروه "د" هم تیم‌های سرخابی‌های بم، شهاب شهربابک، ذغالشویی زرند و امیران کلانتر زرند هستند که مسابقات این گروه به میزبانی شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

وی افزود: از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهد کرد که برنامه دور بعد رقابت‌ها بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده اعلام خواهد شد.

یزدپور در پایان گفت: امسال با نظم و ترتیب همچون سال پیش در حال برگزار مسابقات فوتبال در رده‌های سنی هستیم که نگاه ویژه آقای دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان در برگزاری مرتب و با کیفیت این مسابقات تاثیر ویژه‌ای دارد. 

1

2

3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز