۴۶.۳ درصد اعتبارات هزینه ای استان کرمان تخصیص یافته است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۱:۵۲
کد خبر: ۸۹۷۶۶۵
۴۶.۳ درصد اعتبارات هزینه ای استان کرمان تخصیص یافته است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبارات هزینه ای در این استان 46.3 درصد است افزود: میزان اعتبارات هزینه ای استان کرمان 554.7 میلیارد تومان است که بین 31 دستگاه استان کرمان توزیع می شود و تاکنون بالغ بر 170 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و بخش سایر به دستگاه ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته 254 بازنشسته را در استان کرمان داشته ایم که بار مالی پاداش پایان خدمت آنها حدود 21 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 10.5 میلیارد تومان ابلاغ شده و تخصیص آن 100 درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: هیچ اختلافی در پرداخت بین بازنشستگان نخواهیم داشت و به تمامی این افراد پرداخت های یکسان انجام خواهد شد.

رودری ادامه داد: در حوزه اعتبارات سرمایه ای نیز میزان تخصیص انجام شده 31.4 درصد و حدود 600 میلیارد تومان نقدینگی است که عمده آن اسناد و سه درصد از آن به صورت نقد است.

وی با اشاره به ابلاغ 50 میلیارد تومان برای جبران خسارت های ناشی از سیل در استان کرمان، گفت: در شورای توسعه و برنامه ریزی استان برای هزینه کرد این اعتبارات تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در قالب تهاتر، خاطرنشان کرد: بخش مهم مورد نظر در زمینه تهاتر، استقبال و پیگیری افراد و پیمانکاران است و در این رابطه باید اطلاع رسانی و آگاهی رسانی لازم انجام شود.

 

نظر شما