استاندار کرمان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس:

حفظ آمادگی جامعه و انتقال تجربیات از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵:۱۰
کد خبر: ۸۹۷۶۹۹
حفظ آمادگی جامعه و انتقال تجربیات از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است
استاندار کرمان حفظ و ارتقاء آمادگی جامعه و انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس را از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان افزود: بزرگداشت، تجلیل و تقدیر از افرادی که جنگ  دفاع مقدس را مدیریت کرده، مقاومت کرده و مبارزه کرده اند و نیز تقدیر از خانواده های آنها از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

وی، تجلیل از ایثارگران و بزرگانی که موفقیت در جنگ مرهون تلاشهای آنهاست را از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: ایجاد و حفظ آمادگی در برابر دشمنان نیز از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

استاندار کرمان گفت: آمادگی در برابر هجوم احتمالی دشمنان در دو بخش نیروهای مسلح و مردم تعریف می شود که نیروهای مسلح همواره برای دفاع در برابر هرگونه تهاجم آماده هستند و بخش دیگر نیز آمادگی مردم و جامعه است تا مردم بدانند که احتمال خطر و هجوم همواره وجود دارد و این آمادگی باید همواره در جامعه حفظ شود تا اگر خدای ناکرده این هجوم رخ داد، مشکلی برای جامعه ایجاد نشود.

فدائی ضمن اشاره به این مطلب که انتقال تجارب را از دیگر اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می رود، تاکید کرد: این تجربیات باید به صورت زنده و به روز در اختیار مردم و جامعه قرار گیرد.

 

نظر شما