معاون وزیر ورزش در سفر به کرمان:

در مقطع حساس کنونی در کشور، نشاط و امید باید از طریق ورزش در جامعه ایجاد شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸:۵۳
کد خبر: ۸۹۸۶۳۸
در مقطع حساس کنونی در کشور، نشاط و امید باید از طریق ورزش در جامعه ایجاد شود
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در مقطع حساس کنونی در کشور، نشاط و امید باید از طریق ورزش در جامعه ایجاد شود و این موضوع از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

به گزاش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جمشید تقی زاده، در دیدار با استاندار کرمان، از فدایی به عنوان استانداری فرهیخته، خوب و فهیم یاد کرد و گفت: نیرو‌های بسیار خوب و فرهیخته‌ای در استان کرمان وجود دارد که می‌توان در سایر نقاط کشور نیز از حضور آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی در کشور، نشاط و امید باید از طریق ورزش در جامعه ایجاد شود و این موضوع از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

تقی زاده با اشاره به اینکه اراده و انسجام بالایی برای فتح قله‌های مسابقات ورزشی المپیکی و پارالمپیکی داریم، تصریح کرد: معتقدیم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ سکو‌های بهتری باید فتح شود و سرود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآید.

وی با اشاره به اینکه کرمان در بخش‌های همگانی و قهرمانی در گذشته پایگاه اصلی کشور بوده است، گفت: باید این موضوع تکرار و این استان به جایگاه اصلی خود برگردد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران استانی در حوزه ورزش و جوانان باید حتما برای کار خود در حوزه همگانی و قهرمانی برنامه داشته باشند و امیدواریم کرمان نقش ویژه‌ای را در این راستا ایفا کند.

تقی زاده تاکید کرد: استان کرمان به لحاظ داشتن شرکت‌های بسیار خوب، اسپانسر‌های بسیار خوبی برای حوزه ورزش دارد و در سطح استانی باید حمایت‌های بیشتری از آن‌ها صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز