استاندار کرمان:

میثاق‌نامه سران طوایف کرمان توسعه همه‌جانبه را به دنبال دارد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۰۰۷۰۸
میثاق‌نامه سران طوایف کرمان توسعه همه‌جانبه را به دنبال دارد
استاندار کرمان ضمن تقدیر از علما و سران طوایف جنوب شرق استان کرمان در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار، گفت: ارتقای امنیت به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهداف این میثاق نامه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در سومین گردهمایی علماء و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار افزود: تامین امنیت یکی از کارهای مهمی است که بر عهده حاکمیت قرار گرفته است و قوای قضائیه، اجرائیه و مقننه باید در تعامل با یکدیگر برای تامین آن اقدام کنند.

وی با اشاره به این مطلب که مردم باید در آرامش و آسایش زندگی کنند، تاکید کرد: امنیت زیربنای انجام سایر فعالیت ها در جامعه است و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زمانی محقق می شود که امنیت در جامعه وجود داشته باشد.

برپایه این خبر، سومین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در شهرستان عنبرآباد و با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

این گزارش می افزاید: اولین همایش علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در جیرفت، دومین همایش در کهنوج و سومین همایش در شهرستان عنبرآباد برگزار شده است.

در ادامه این آئین از خانواده های شهدای عرصه امنیت در جنوب و شرق استان کرمان نیز تقدیر شد.

 

نظر شما