ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

هدف گذاری امسالمان لیگ برتری شدن فوتسال استان است/ حضور آقای پاریزی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان به فال نیک می‌گیریم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷:۱۸
کد خبر: ۹۰۱۴۳۰
هدف گذاری امسالمان لیگ برتری شدن فوتسال استان است/ حضور آقای پاریزی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان به فال نیک می‌گیریم
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هدف گذاری امسال‌مان لیگ برتری شدن فوتسال استان است تا پازل موفقیت فوتبال استان تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در دیدار با میثم پاریزی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: بها دادن به سرمایه‌های بومی استان باید دغدغه و اولویت اصلی مدیران ورزشی ما باشد. برای ما پذیرفته نیست، تیم‌های فوتبال حاضر در  لیگ دسته دوم  کشور، از مربیان غیربومی بدون کارنامه استفاده کنند.

وی افزود: خیلی خوشحالیم که بعد از سال‌ها شاهد هستیم، وزارت ورزش راه درست را انتخاب کرد و‌ از بدنه خودش مدیری را انتخاب کرد که هم ورزشی است، هم جوان است و هم آگاهی کامل به ورزش استان دارد و ما این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و آینده روشنی را برای ورزش استان با حضور حضرتعالی متصور هستیم.

دکتر قرایی هیئت فوتبال خود را مؤظف می‌داند باهماهنگی حضرتعالی به عنوان عضوی از زیرمجموعه تحت رهبری حضرتعالی حرکت کند، تصریح کرد: هیئت فوتبال درست است از یک اساسنامه متفاوت نسبت به سایر هیئتها برخوردار است و یک نهاد کاملا مستقل است اما ما اعتقاد شخصی داریم برای اینکه کارها پیش رود و فوتبال در استان موفق شود و پیشرفتی حاصل شود، ما باید خود را ملزم به اطاعت پذیری از حضرتعالی بدانیم و خود را زیر مجموعه اداره ورزش بدانیم تا موفق بشویم و این آمادگی را اعلام میگنیم کاملا با شما هماهنگیم و در تمامی امور افتخار میکنیم در کنار شما باشیم.

وی افزود: الحمدالله امروز به همت همه همکاران عزیزم در هیئت‌های فوتبال سراسر استان و باشگاه‌ها، فوتبال پویا و زنده است و ما توانستیم مسابقات استان را در تمامی رده‌ها برگزار کنیم و علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تورم، نگذاشتیم چراغ فوتبال خاموش یا کم سو‌ شود.

دکتر قرایی با خوشحالی از بابت لیگ برتری شدن فوتبال استان را به همت مدیران گل گهر، خاطر نشان کرد: هدف گذاری امسال‌مان استمرار این شادی را با لیگ برتری شدن‌مان در فوتسال به همت دو مجموعه فعال و قوی اقتصادی گهرزمین و فولاد بردسیر، به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: از آقای دکتر سعدمحمدی به واسطه عنایت ویژه‌ای به ورزش دارند، تشکر ویژه دارم، ولی می‌شود با یک نگاه اختصاصی‌تر با تمرکز بیشتری و حمایت ویژه تری امسال مسبب صعود مس رفسنجان به لیگ برتر شد، همانطور که قبل از شروع فصل عنوان کردم که مس رفسنجان با تیمی که بسته به موفقیت نزدیک است و با حمایتی که از سوی مسئولین مس و استان بشود، قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد و ما شاهد خواهیم بود سال آینده دو تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

دکتر قرایی در پایان گفت: ما در استان پتانسیل‌های خوبی در مربیگری داریم اما متأسفانه نگاه مدیران ما به این سرمایه‌ها با شک و تردید است و برای ما پذیرفته نیست، دو تیم مس شهربابک و شهرداری بم از مربیان غیربومی استفاده می‌کنند و من از شما خواهشی دارم، در این زمینه ورود کنید و با ما باشید تا راهی را طراحی کنیم که از این به بعد این باشگاه‌ها خود را مؤظف بدانند در این چنین تصمیم گیری‌هایی شما و ما را دخیل بدانند تا ما از حق مربیان بومی و زحمتکش خود دفاع کنیم.

 

 

نظر شما