هیچ‌گونه استخدام جدیدی در شهرداری کرمان صورت نگرفته است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۳:۰۰
کد خبر: ۹۰۱۶۷۷
هیچ‌گونه استخدام جدیدی در شهرداری کرمان صورت نگرفته است
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع انسانی شهرداری کرمان گفت: همه نیروهای شهرداری منطقه پنج از درون مجموعه شهرداری کرمان انتخاب‌شده و هیچ‌گونه استخدام جدیدی در شهرداری کرمان صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رجایی در این خصوص اظهار داشت: هیچ‌گونه استخدام جدیدی در شهرداری کرمان صورت نگرفته و در حال حاضر استخدام نیروی جدید در شهرداری تحت هر عنوانی مقدور نیست.

وی با اشاره به راه‌اندازی شهرداری منطقه ۵ به‌عنوان شهرداری ویژه بافت تاریخی، افزود: راه‌اندازی شهرداری منطقه ۵ این تصور را در افکار عمومی ایجاد کرده که شهرداری جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز این منطقه اقدام به جذب نیرو کرده است، درحالی‌که بر اساس بخشنامه‌های موجود در این خصوص، جذب نیروی جدید در همه شهرداری‌های کشور من‌جمله شهرداری کرمان، مطلقاً ممنوع است و شهرداری کرمان به‌هیچ‌عنوان مجاز و قادر به عقد قرارداد استخدامی تحت هر عنوانی نیست.

وی افزود: هرگونه جذب نیرو در شهرداری‌ها از طریق آزمون استخدامی متمرکز که از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع عموم می‌رسد، صورت خواهد گرفت.

رجایی گفت: شهرداری کرمان همانند شهرداری‌های سایر استان‌ها و کلان‌شهرهای کشور در بسیاری از پست‌های سازمانی فاقد نیروی متخصص و با تحصیلات مرتبط است اما به دلیل آنکه جذب نیروی انسانی جدید منوط به صدور مجوز برگزاری آزمون استخدامی است، لذا جذب نیروی انسانی علیرغم نیاز مبرم شهرداری، تحت هیچ شرایطی مقدور نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز