بصیری:

یادواره شهدای عشایری استان کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۶:۴۵
کد خبر: ۹۰۲۳۴۰
یادواره شهدای عشایری استان کرمان برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: یادواره شهدای عشایری استان کرمان سوم بهمن ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره استانی شهدای عشایر استان کرمان افزود: خدمت به شهدا و خانواده شهدا یک وظیفه شرعی و اعتقادی بوده و قرار است نخستین یادواره شهدای عشایری استان با هدف تجلیل و گرامیداشت مقام شامخ این شهدا سوم آبان ماه در کرمان برگزار شود که باتوجه به پراکندگی خانواده‌های این شهدا در سطح استان وقت محدودی برای شناسایی تمام شهدا داریم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای استان کرمان در سال گذشته الگوی بسیار خوبی است و می‌توان از آن تجربه استفاده کنیم اظهار داشت: وظیفه هر دستگاه برای برگزاری یادواره شهدای عشایری استان مشخص و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری هستند، استانداری کرمان برای انجام هر کاری برای شهدا آماده است و به فرمانداران 17 شهرستانی که عشایر دارند، ابلاغ می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: انتظار داریم قالبی که در سال گذشته برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان برای کمیته‌ها در نظر گرفته شده بود امسال نیز دوباره فعال شده و مسئولیت هر دستگاه در برگزاری یادواره استانی شهدای عشایر مشخص کنند.

 

نظر شما