استاندار کرمان:

مسئولیت اجتماعی، معین های اقتصادی را به معین های توسعه تبدیل کرده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۹:۳۶
کد خبر: ۹۰۲۸۸۲
مسئولیت اجتماعی، معین های اقتصادی را به معین های توسعه تبدیل کرده است
استاندار کرمان گفت: مسئولیت اجتماعی و اعمال مسئولیت اجتماعی معین های اقتصادی در استان کرمان به توسعه کمک می کند و باید از معین های اقتصادی به عنوان معین های توسعه استان کرمان نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدائی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در تهران با اشاره به طرح آقای رزم حسینی  در تقسیم بندی استان و فعالیت معین های اقتصادی و تقدیر از استاندار سابق استان خاطر نشان کرد: عملکرد معین های اقتصادی یکسان نبوده است و با اشتراک تجربه معین ها، امیدواریم فعالیت های معین های اقتصادی تقویت شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارزیابی معین های اقتصادی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود از معین های اقتصادی استان هم خواست ارزیابی خود را از فعالیت هایشان ارائه کنند.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در تهران با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی استان،اولویت های سیاستگذاری توسعه پایدار استان کرمان را تشریح کرد.

وی گفت: جهت گیری معین های اقتصادی استان کرمان در  توسعه استان به سمت صنعت است.

وی افزود: ۲۶ معین اقتصادی  در استان فعالیت می کند و ۲۱۰ میلیارد تومان در ۱۹۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان سرمایه گذاری شده است و حدود ۱۲۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

رودری اعلام کرد: ۴۴۲ روستا در استان کرمان در سال ۹۸ تحت برنامه معین های اقتصادی قرار دارند.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان تصریح کرد: روحیه مشارکتی با فعالیت معین های اقتصادی  ارتقا یافته است.

گفتنی است نشست یکروزه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان به محوریت معین های اقتصادی استان از صبح چهارشنبه سوم مهر در هتل پارسیان اوین آغاز به کار کرده است و تا عصر امروز ادامه دارد.

در این نشست گزارش عملکرد ۲۶ معین اقتصادی در استان تشریح می شود.

 

 

نظر شما