نجات ۹۲ شهروند در ۴۰۳ عملیات آتش نشانان

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۷:۱۵
کد خبر: ۹۰۳۸۸۲
نجات ۹۲ شهروند در ۴۰۳ عملیات آتش نشانان
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات ۹۲ نفر در ۱۳۸ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۶۵ مورد عملیات امدادونجات در شهریور ماه سال جاری انجام شده است خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری ضمن اعلام این خبر  گفت: در شهریورماه تعداد ۹۲کرمانی با انجام ۴۰۳ مورد عملیات امداد نجات یافتند و متاسفانه از این تعداد ۱۴ نفر مصدوم شدند. او افزود: در مجموع ۱۳۸ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۵۹ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۷ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۸ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۲ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۲ مورد مراکز دولتی و ۱۰ مورد مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

عسکری همچنین از انجام ۲۶۵ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۸۵ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۸۷ مورد زنده گیری مار ها‌ی سمی و غیر سمی، ۳۴ مورد چیدن حلقه و قفل، ۲۲ مورد امداد آسانسور, ۱۸ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۳ مورد سقوط از کوه و پرت شدن از بلندی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۹۹ نفر از شهروندان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۷۸ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز