استاندار کرمان:

باید از تصمیمات برحق نظام تبعیت کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۴:۳۹
کد خبر: ۹۰۴۵۶۴
باید از تصمیمات برحق نظام تبعیت کنیم
استاندار کرمان گفت: «امروز در جنگ اقتصادی نیاز به مقاومت داریم و جامعه‌ی ما باید در برابر مشکلات استقامت داشته باشد که در این صورت خداوند نیز ما را تنها نمی‌گذارد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس در کرمان با اشاره به آیه‌ی ۳۰ سوره‌ی فصلت اظهار کرد: «جنگ ما جنگ تحمیلی بود و برای ما مبنای عقیدتی داشت، برای دفاع از نظام اسلامی و اسلام بود و طبیعی است که مبنای حضور و فعالیت‌ها آیات قرآن باشد».

وی افزود: «امروز نیز این مبانی باید در جنگ اقتصادی و دفاع از حاکمیت نظام و کشور مورد استفاده قرار بگیرد زیرا به شدت امروز دست به گریبان جنگ اقتصادی هستیم و باید به این نکات توجه شود».

فدایی بیان کرد: «جنگ نظامی ما با مشارکت و همکاری همه‌ی نیروهای نظامی، مردم و اقشار مختلف به موفقیت رسید و امروز در جنگ اقتصادی باید همه مشارکت کنند تا پیروز شویم».

استاندار کرمان با اشاره به این‌که علاوه بر اعتقاد، بیان مواضع سیاسی و دیدگاه های مهم است، گفت: «اگر امروز خیلی از مسائل را در دنیا نگوییم مشکلی نداریم و به عنوان مثال می‌توانیم اسرائیل را بر حق ندانیم و این مسئله را بیان نکنیم که در این صورت مشکلی نخواهیم داشت؛ اما باید بگوییم و خداوند خواسته و مواضع سیاسی نظام و دیدگاه‌ها باید گفته شود».

وی با بیان این‌که اگر استقامت و پایداری پیشکسوتان در جنگ نظامی نبود، پیروز نمی‌شدیم اضافه کرد: «امروز در جنگ اقتصادی نیاز به مقاومت داریم و جامعه‌ی ما باید در برابر مشکلات استقامت داشته باشد که در این صورت خداوند نیز ما را تنها نمی‌گذارد».

فدایی با بیان این‌که خوف و حزن در عملکرد ما در جنگ نظامی و اقتصادی اثر می‌گذارد، اظهار کرد: «امداد خداوند و انرژی مثبت آن موجب می‌شود دو عامل منفی حزن و خوف که موجب سستی می‌شود، از بین برود».

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان یادآور شد: «اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی کنونی که بر کشور ما تحمیل شده، پیروز شویم نیاز به مشارکت و همکاری همه‌جانبه داریم و استقامتی می‌خواهیم که ما را کمک کرده و ترس و حزن نداشته باشیم».

استاندار کرمان گفت: «باید برای مقابله با تحریم‌های تحمیل شده بر کشورمان همکاری داشته باشیم ضمن آن‌که نیاز است از تصمیمات برحق نظام تبعیت کنیم، در غیر این صورت دچار مشکل می‌شویم و باید در شرایط کنونی برخی تغییرات را جامعه بپذیرد».

وی در ادامه با بیان این‌که یکی از مشکلات جامعه اشتغال است، بیان کرد: «دولت تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال صرف کرده و می‌کند و برنامه‌های خوبی دارد اما مردم هم باید همکاری کنند».

فدایی گفت: «اکنون ۱۵ هزار مهندس کشاورزی در استان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی داریم که یک هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد شاغل هستند. از سوی دیگر دولت تسهیلات ارزان‌قیمت بدون محدودیت برای احداث گلخانه‌ها فراهم کرده است. چرا از این امکانات استفاده نمی‌کنیم؟ جوانان می‌توانند با مشارکت با یکدیگر هم سرمایه موردنیاز، وثیقه‌ها و تخصص را فراهم کرده و کار کنند».

حجت‌الله ستوبر مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: «اطاعت‌پذیری پیشکسوتان جهاد و مقاومت موجب محبوبیت آن‌ها در بین جوانان است و با ادامه‌ی این مسیر و پیروی از مقام معظم رهبری همچنان عزیز می‌مانند».

وی با اشاره به روایتی از معصوم علیه‌السلام درباره‌ی هلاکت انسان افزود: «براساس این روایت آن‌هایی ماندگار هستند که فقط و فقط برای خدا و مخلصانه کار می‌کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز