رونمایی از یادمان شهدا در مدارس استان کرمان

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵:۵۶
کد خبر: ۹۰۴۶۹۰
رونمایی از یادمان شهدا در مدارس استان کرمان
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از یادمان شهدا در مدارس استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ظهر امروز با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سردار ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی از یادمان شهدا در مدارس سراسر استان کرمان رونمایی شد.

احمد اسکندری نسب در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه خداوند شهدا را گلچین کرد و ما امروز با آنان افتخار می کنیم و باید از آنان به عنوان الگو استفاده کنیم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید یکی از برنامه‌های اصلی حوزه آموزش و پرورش باشد و همه مسئولان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس اخلاق و ادب آموختند، بیان داشت: روح حاکم بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است و اولویت در ما در مدرسه حاکمیت تربیت و اخلاق باید باشد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه نبرد عاشورا در تاریخ ماندگار شده است، افزود: مردانگی و ایستادگی شهدا درس بزرگی برای همگان خواهد بود که باید در مسیر امام و ولایت و رهبری قدم برداشت.

وی تاکید کرد: همه مدیران مدارس سراسر استان باید یادمان شهدا را در مدارس خود نصب کنند و از آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

 

 

نظر شما