ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

داوری ما به تناسب رشد و توسعه بالای فوتبال و فوتسال بانوان استان، باید ارتقاء یابد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۲:۵۲
کد خبر: ۹۰۵۲۸۱
داوری ما به تناسب رشد و توسعه بالای فوتبال و فوتسال بانوان استان، باید ارتقاء یابد
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: داوری ما به تناسب رشد و توسعه بالایی که فوتبال و فوتسال بانوان استان دارد، باید ارتقاء یابد و جایگاه فعلی داوری بانوان ما مطلوب فوتبال این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی، در نشست با داوران فوتسال بانوان که در محل سالن آموزش هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه جایگاه فعلی داوری بانوان ما مطلوب فوتبال این استان نیست، اظهار داشت: دوره کنونی داوری فوتبال استان، بهترین زمان ارتباط با فدراسیون فوتبال طی سال‌های اخیر است که این یک فرصتی برای جامعه داوری ماست تا عملکرد خود را ارتقا دهند و در بالاترین سطح ممکن قضاوت کنند.

قرایی ضمن تشکر از تلاش‌های دلسوزانه خانم مومنی در امور بانوان، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های مربوط به بانوان از اولویت‌های اصلی هیئت فوتبال است و باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

وی از خانم رشیدی رنجبر تنها داور بین المللی کرمانی نیز تقدیر کرد و وی را افتخاری برای داوری فوتبال استان یاد کرد و از داوران خواست: از تجربیات و دانش این داور بین المللی در راه ارتقاء دانش داوری خود نهایت بهره را ببرند.

دکتر قرایی خطاب به داوران شرکت کننده در دوره گفت: تلاش کنید با جدیت در این داوری ورود کنید و ادامه کار را به من بسپارید تا جهت داوری دادن رایزنی لازم را انجام دهم، اما لازمه این امر این است شما آنقدر خوب شوید و قوی عمل کنید تا دست من برای چانه زنی باز باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده از همین جمع که با اراده‌ای مصمم در این تست شرکت کردند شاهد باشیم یک کوبل داوری در لیگ برتر فوتسال استان حضور یابند و پرچم پر افتخار کرمان به اهتزاز درآید.

دکتر قرایی خواستار توجه بیشتر به داوری فوتبال بانوان شد و افزود: حیف است ما در فوتبال بانوان که در کشور حرف اول را می‌زنیم، جایگاهی در داوری فوتبال نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: باید برنامه ریزی شود، طی سال‌های آتی در این زمینه، داورانی به فوتبال کشور معرفی کنیم.

دکتر قرایی تصریح کرد: در حقیقت، وظیفه هیئت این است، علاوه بر آموزش و ارتقای سطح داوری، تمامی مسابقات در رده‌های مختلف را برگزار کند تا شما با قضاوت در این مسابقات کسب تجربه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز