مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

توجه ویژه به مباحث آموزشی باید یکی از اولویت های هیئت های ورزشی استان باشد

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۰:۲۹
کد خبر: ۹۰۵۴۸۹
توجه ویژه به مباحث آموزشی باید یکی از اولویت های هیئت های ورزشی استان باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توجه به بحث آموزش را یکی از معیارهای مهم اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: توجه ویژه به بحث های آموزشی باید یکی از اولویت های هیئت های ورزشی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در حاشیه دوره دانش افزایی مربیان کشتی استان کرمان که با حضور اسماعیلی رئیس هیئت کشتی استان، اکبر ایرانمنش از اساتید و بزرگان ورزش و محمودی نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان برگزار شد، با تبریک بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادی از شهادت ها و رشادت های قهرمانان 8 سال دفاع مقدس کرد و اظهار داشت: آرامش امروز کشورمان را مدیون این عزیزان و خانواده های محترمشان هستیم.

وی ضمن تشکر از حضار شرکت کننده در این دوره آموزشی، توجه به بحث آموزش را یکی از معیارهای مهم اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و افزود: یکی از شاخص های ارزیابی هیئت های ورزشی استان نیز بحث آموزش (مربیگری، داوری، بازآموزی و ...) است.

پاریزی با تأکید بر اینکه آموزش ها باید بروز و استمرار داشته باشد، ابراز امیدواری کرد: کشتی استان کرمان به تأسی از کشتی کشور قدم بردارد تا روزهای خوبی را برای این رشته ورزشی شاهد باشیم.

وی با قدردانی از هیئت کشتی استان کرمان و دست اندرکاران که مقدمات برگزاری این دوره ی آموزشی را در استان کرمان برای مربیان سراسر استان فراهم کردند تا به ارتقاء کشتی استان کمک شود، تصریح کرد: یقیناً اگر بخواهیم برنامه هدفمندی را در حوزه رشته های ورزشی، به ویژه رشته ی کشتی که قهرمانان بنام و ارزنده ای را در سطح جهانی، ملی و استانی داشته باشیم باید کار را به صورت برنامه محور انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تأکید کرد: توجه ویژه به بحث آموزشی باید یکی از اولویت های هیئت های ورزشی در استان کرمان باشد.

پاریزی با اعلام اینکه قطعاً آموزش در شاخص های ارزیابی هیئت، ملاک و معیار مهمی خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: شاهد استمرار و به روزرسانی اطلاعات ورزشی در قالب کلاس های آموزشی، بازآموزی در هیئت های مختلف ورزشی باشیم و بتوانیم سطح دانش ورزش را در استان کرمان ارتقاء دهیم.

گفتنی است دوره دانش افزایی مربیان کشتی استان کرمان با شرکت بیش از 70 مربی از سراسر استان با تدریس ترکان مدرس فدراسیون و از قهرمانان جهان در محل خانه کشتی کرمان در حال برگزاریست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز