مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان:

۲۰ هزار دانش آموز نیازمند کرمانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۹:۴۲
کد خبر: ۹۰۶۳۴۷
۲۰ هزار دانش آموز نیازمند کرمانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، گفت: ۲۰ هزار دانش‌آموز و چهار هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند و امیدواریم با مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خوبی به این دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدرسه معرفت شهر کرمان افزود: مردم نوع دوست و خیر استان کرمان سال گذشته در ۲ مرحله حدود سه میلیارد تومان و امسال بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ تومان در مرحله نخست اجرای جشن عاطفه ها به همنوعان نیازمند خود کمک کردند.

وی پیشنهاد کرد: مدارس مناطق برخوردار می توانند معین مدارس حاشیه شهر و مناطق محروم شوند و به کمک دانش آموزان نیازمند این مدارس بروند.

وی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه باید قدردان نعمات خداوند باشیم تصریح کرد: ۱۰۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان قرار دارند و تلاش بر این است خانواده های نیازمند توانمند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: این نهاد سالانه به طور متوسط ۶ تا هفت هزار شغل برای خانوارهای تحت پوشش ایجاد می کند تا مددجویان توانمند شوند و عزت نفس داشته باشند.

وی با تاکید اینکه کمک به نیازمندان نباید مقطعی باشد گفت: کمک ها باید در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

صادقی با اشاره به توزیع ۲۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان افزود: مردم در شرایط دشوار اقتصادی همنوعان خود را از یاد نمی برند.

زنگ عاطفه‌ها امروز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان در مدرسه معرفت ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهر کرمان نواخته شد.

مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان و جمعی از مسئولان در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدرسه معرفت شهر کرمان حضور داشتند.

زنگ عاطفه ها در سایر مدارس استان کرمان نیز نواخته شد و دانش آموزان با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود به همنوعان نیازمندشان درس نیکی و سخاوت را حجی کردند.   

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان برگزاری جشن عاطفه‌ها را به هفت هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان کرمان ابلاغ کرده است.

همچنین هزار و ۳۰۰ پایگاه جشن عاطفه ها در سراسر استان کرمان فعال است.

سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌های استان کرمان جمع آوری و  امسال در مرحله اول ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

با رنگ مهر رویا بسازیم شعار امسال جشن عاطفه هاست و هر مدرسه یک پایگاه نیز شعار جشن عاطفه ها در مدارس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز