شهردار کرمان:

آتش‌نشانان کرمان تاکنون موفقیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۰۷۰۹۰
آتش‌نشانان کرمان تاکنون موفقیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند
شهردار کرمان گفت: آتش‌نشانان کرمان تاکنون موفقیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در حاشیه مراسم رژه خودروهای آتش‌نشانی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران شهرداری و نیروهای آتش‌نشانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ایمنی و آتش‌نشانی، گفت: عملکرد آتش‌نشانان کرمان مطلوب و قابل دفاع است.

وی افزود: عملکرد آتش‌نشانان کرمان در سنوات گذشته نشان داده که این نیروهای فداکار در تمام حوادث، در مدت‌زمان استاندارد و به‌موقع حضور پیدا کرده‌اند.

شهردار کرمان با بیان این‌که در زمینۀ ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی به‌ویژه نردبان بلند دغدغه داریم، گفت: با توجه به توسعۀ شهر کرمان، ساخت و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر کرمان در دستور کار شهرداری قرار دارد که در این راستا دو ایستگاه دیگر به مجموعۀ ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمان افزوده خواهد شد.

عالم‌زاده به نیاز آتش‌نشانی کرمان به نردبان بلند اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی شهرداری کرمان، علاوه بر مرکز استان، حومۀ شهر را نیز پوشش می‌دهد و گاهی برای انجام عملیات، به شهرستان‌های مجاور استان نیز اعزام می‌شوند؛ بنابراین، لازم است این سازمان به نردبان بلند مجهز شود.

وی افزود: با توجه به وجود ساختمان‌های بلندمرتبه در شهر کرمان، وجود نردبان بلند ضروری است تا در صورت بروز آتش‌سوزی درساختمان‌های بلندطبقه، با حادثه‌ای چون پلاسکو مواجه نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز