استاندار کرمان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مطرح کرد:

برخورد نیروی انتظامی با مردم همراه با تعامل، اخلاق و مهارت حرفه ای باشد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۹:۴۸
کد خبر: ۹۰۷۳۲۸
برخورد نیروی انتظامی با مردم همراه با تعامل، اخلاق و مهارت حرفه ای باشد
استاندار کرمان با اشاره به اینکه اغلب افراد نحوه برخورد نیروی انتظامی با مردم نشانه برخورد حاکمیت با مردم می دانند، گفت: برخورد پلیس با مردم باید همراه با تعامل، اقتدار، ادب، اخلاق و مهارت حرفه ای باشد و این موضوع به دشواری کار نیروی انتظامی می افزاید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت ابعاد بسیار گسترده ای دارد و تمام آن بر عهده نیروی انتظامی نیست و سایر دستگاه ها نیز باید در این راستا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حد خوب و قابل قبولی از نظم و امنیت را محقق کرده است، گفت: جامعه از نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی انتظار تامین امنیت و ایجاد نظم را دارد و امنیت به معنای آن است که مردم در زندگی خود دغدغه و نگرانی نسبت به سرمایه های مادی و معنوی خود نداشته و در کمال آرامش زندگی کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بیماری های واگیر، طرح مطالب نادرست در فضای مجازی و ... نیز از مصادیق ناامنی در جامعه به شمار می رود که باید با پیگیری مراجع مربوطه رفع شوند، گفت: بخش زیادی از تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو برای تامین امنیت نیاز به امکانات و تجهیزاتی دارد که باید برای تامین این امکانات و تجهیزات تلاش کنیم.

فدائی گفت: فرهنگ، رعایت قانون، پایبندی به قانون، مشارکت مردم و تحقیق و پژوهش در تامین امنیت نقش دارند واگر بتوانیم فرهنگ عمومی جامعه را ارتقاء داده و قانون مندی و رعایت قانون بیش از پیش یک ارزش در جامعه تلقی شود، کار پلیس ساده می شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در ماه های اخیر اقتدار بسیار خوبی از خود نشان داده است، ادامه داد: نیروهای انتظامی نشان داده اند که استان کرمان فضای مناسبی برای ارتکاب جرم نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز