دکتر فدایی:

تقدیر استاندار کرمان از تلاش های فرماندهی و مجموعه انتظامی استان/ دستاوردهای امنیتی استان کرمان قابل توجه است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۹۰۷۷۹۶
تقدیر استاندار کرمان از تلاش های فرماندهی و مجموعه انتظامی استان/ دستاوردهای امنیتی استان کرمان قابل توجه است
استاندارکرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از تلاش های فرماندهی و کارکنان انتظامی استان کرمان در ایجاد نظم و تامین امنیت جامعه تقدیر کرد و گفت: در مجموعه مدیریت اجرایی استان کرمان آماده هستیم که در راستای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی اقدام کرده و زمینه توسعه و ارتقای خدمات این نیرو را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: استانداری کرمان تامین 50 دستگاه موتورسیکلت برای کلانتری های استان کرمان را متقبل می شود تا سرعت ارائه خدمات در کلانتری ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در ماه های اخیر شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه توسعه امنیتی استان کرمان از جمله کشفیات مواد مخدر، کشف سرقت ها و .... بوده ایم و این اقدامات نشان دهنده آن است که اگر نیروی انتظامی، فرماندهی جدی و پای کار داشته باشد، می تواند بسیاری از خلاف ها و جرائم را کشف کرده و از بروز بسیاری از اتفاق های نامناسب جلوگیری کند.

استاندار کرمان ضمن اشاره به این مطلب که اقدامات نیروی انتظامی در ماه های اخیر نشان دهنده اقتدار، بنیه اطلاعاتی، تیزهوشی و جدیت فرماندهی نیروی انتظامی است، گفت: در چند ماه اخیر تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه امنیت در جامعه گرفته شده است که امیدواریم با پیگیری این مصوبات، شاهد اثرات مثبت آنها باشیم.

فدائی بر ایجاد ایست و بازرسی های مصوب، فعال تر کردن و تجهیز ایست و بازرسی های موجود، پیگیری مراحل تصویب ایست و بازرسی های مورد نیاز تاکید کرد و ادامه داد: این اقدامات به کنترل مرزهای استان و توسعه امنیت استان کمک شایانی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیری استقرار پهپادها در استان، عنوان کرد: موضوع کمپ های ماده 16 زنان و مردان در استان کرمان به صورت ویژه دردست پیگیری است و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار کرمان ادامه داد: تکمیل سیستم پایش تصویری موضوع مهم دیگری است که در استان کرمان پیگیری می شود که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این سیستم در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فدائی عنوان کرد: در ماه های آینده می توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم که تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی با این امکانات تکمیل شده و شاهد امنیت روز افزون و آرامش بیشتر مردم باشیم.

رئیس شورای تامین استان کرمان از حوادث رانندگی به عنوان موضوعی پیچیده و شایان توجه یاد کرد و گفت: در حوزه تصادفات با وجود تمام تلاش های انجام شده، کاهش آمار صورت نمی گیرد و بخشی از آن در کوتاه مدت قابل حل نیست و باید با کارهای پژوهشی راه حل هایی برای رفع آنها ایجاد کرد اما در کوتاه مدت می توان با نصب دوربین های بیشتر و کنترل سرعت در محورها آمار حوادث این حوزه را کاهش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز