ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

مهم‌ترین رسالت مدیران فوتبال در زمینه آموزش، برقراری عدالت آموزشی است/دکتر ماجدی، در زمینه برقراری عدالت آموزشی، در فدراسیون فوتبال پیشتاز هستند/فوتسال در استان باید همپا با فوتبال رشد نماید

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰:۰۶
کد خبر: ۹۰۹۹۶۴
مهم‌ترین رسالت مدیران فوتبال در زمینه آموزش، برقراری عدالت آموزشی است/دکتر ماجدی، در زمینه برقراری عدالت آموزشی، در فدراسیون فوتبال پیشتاز هستند/فوتسال در استان باید همپا با فوتبال رشد نماید
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مهمترین رسالت آموزشی هر مدیری در حوزه ی آموزش، برقراری عدالت آموزشیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی، در آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش آقایان که با حضور میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، ابوالقاسم عارفیان مدرس رسمی AFC و ... در سالن اجتماعات هتل کاخ کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این دوره ی آموزشی، از عارفیان مدرس این کلاس آموزشی قدردانی کرد و گفت: هر چی از بزرگواری، توانایی، تواضع و دانش فنی وی بگوییم کم است.

وی از تلاش های همکاران خود در هیئت فوتبال استان به ویژه کمیته آموزش این هیئت به واسطه ی برگزاری این دوره ی آموزشی تشکر کرد.

دکتر قرایی مهمترین رسالت آموزشی هر مدیری در حوزه ی آموزش را برقراری عدالت آموزشی دانست و افزود: از زمانی که میرشاد ماجدی در رأس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند، این رسالت به خوبی هویدا و مشهودست، و در کل کشورتسری پیدا کرده است.

وی به عدالت آموزشی بکار رفته در این دوره ها اشاره و تصریح کرد: در دادن میزبانی این دوره ها و همچنین در قراردادن کسانی که شرایط حضور در این کلاس را دارند، می توان این عدالت آموزشی را به وضوح دید.

دکتر قرایی با اعلام اینکه حضور در این کلاس ها صرف مدرک گرایی نیست، بیان داشت: امروز کسانی در دوره های فوتبال و فوتسال شرکت می کنند که بتوانند طی این مدت برای فوتبال کشور کارایی داشته و برای استان ها و تیم ها مفید باشند و همچنین کار کرده باشند که بتوانند به یک لول بالاتر برسند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه این روزها فوتسال حرف های زیادی برای کشور و دنیا دارد، گفت: درست است ما سطح اول کشور هستیم، ولی نباید از این مطلب غافل شویم، تیم هایی مانند ژاپن، تایلند و ا سترالیا شدیداً دارند ما را تعقیب می کنند و ما باید به سمتی برویم که سطح دانش فنی خود را در کنار مدرسان خیلی خوبی که وجود دارند، ارتقاء دهیم و لازم است ما به فوتسال به چشم دیگری نگاه کنیم و نباید بگوییم در آسیا رقیب نداریم.

دکتر قرایی افزود: در هیئت فوتبال استان کرمان، جز رسالت آموزشی، بحث برگزاری مسابقات است که مربیان می توانند دانش خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: امسال به لطف بچه های فوتسالمان علاوه بر لیگ یک و لیگ برتری که سال گذشته داشتیم، لیگ مناطق را هم راه انداختیم و می دیدیم بعضی از مناطق استانمان در برگزارای لیگ مناطق غفلت می کنند، پس آنها را ملزم به برگزاری این لیگ کردیم تا از لیگ مناطق وارد لیگ یک و از لیگ یک وارد لیگ برتر شوند.

دکتر قرایی بیان داشت: هم اکنون لیگ مناطقمان شروع شده و امروز اعتقاد داریم در خلال برگزاری رقابت هاست که داور، مدیر و مربی پرورش پیدا می کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به لیگ دسته اول فوتسال اشاره کرد و گفت: معتقدیم استانی هستیم که شایستگی دارا بودن نماینده لیگ برتر را داریم.

دکتر قرایی افزود: می توانستیم امتیاز لیگ برتری را بخریم اما این کار را نکردیم و گفتیم از لیگ دو شروع کنیم که بدین ترتیب تیم فولاد ایرانیان سیرجان از لیگ دو به لیگ یک آمد و هم اکنون در کنار گهرزمین در این لیگ بازی می کند و امیدواریم از بین این دو تیم، یک نماینده برای لیگ برتر داشته باشیم تا استان ما در فوتسال، لیگ برتری شود و بتوانیم در فوتسال کشور خودنمایی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این دوره، دوره ی پرباری برای مربیان شرکت کننده بوده باشد و ما بتوانیم بازخوردش را در سطح استان ها ببینیم و شاهد حضور شرکت کنندگان این دوره در لول سه باشیم و افراد مذکور را در بین کادر فنی استان های خود ببینیم.

دکتر قرایی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد عارفیان، مدرس دوره تصریح کرد: خوشبختانه همه از وی راضی بودند، طوری که برای همه الگو بودند و تلاش کردند در کلاس همه را درگیر کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز