رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان:

مسابقات جام خوشه چین در استان کرمان با شرکت ۴۶۶ نفر برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۰:۴۲
کد خبر: ۹۱۰۳۲۱
مسابقات جام خوشه چین در استان کرمان با شرکت ۴۶۶ نفر برگزار شد
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمان گفت: اولین دوره مرحله استانی مسابقات جام خوشه چین در استان کرمان با حضور 12 شهرستان در قالب ۶ رشته ورزشی به میزبانی شهرستان های کرمان، بافت و بم با شرکت ۴۶۶ نفر برگزار شد.

فرهاد نژادفصیحی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: هدف ما ارتقا سطح ورزش روستائیان عزیز است و قطعا از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف در سراسر استان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: “جام خوشه چین” از جمله برنامه های قابل توجه وزرات ورزش و جوانان است که به صورت بخشی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد و امروز خوشحالیم با استقبال هم استانی هایی عزیز آغاز به کار می کند.

نژادفصیحی هدف از برگزاری مرحله استانی را انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری دانست و ادامه داد: این جام با تلاش گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل و با همکاری هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگزار می شود که جا دارد از حمایت های همه جانبه پاریزی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و کریم زاده و مرادی معاونین محترم این اداره کل تشکر کنم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان تصریح کرد: علاوه بر شهرستان کرمان، به صورت همزمان شهرستان های بافت و بم میزبان مسابقات والیبال و فوتسال پسران روستایی هستند.

نژادفصیحی یادآور شد: این جام در رشته های فوتسال، والیبال، هفت سنگ مهارتی، دو و میدانی، چوب کشی و طناب کشی در دو بخش بانوان و آقایان نوجوان برگزار و برترین ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز