۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت کرمان آزاد شدند

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۶:۴۵
کد خبر: ۹۱۰۸۸۷
۶ مددجوی کانون اصلاح و تربیت کرمان آزاد شدند
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان از آزادی شش مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان در روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رمضان امیری در ویژه‌برنامه روز جهانی کودک در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان، گفت: «شش مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان با نگاه خیرخواهانه‌ی مسئولان قضایی و خیران استان به کانون خانواده خود بازگشتند».

وی افزود: «با نظر مساعد رئیس کل دادگستری استان کرمان زمینه‌ی آزادی تعدادی دیگر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز فراهم شده و این افراد به زودی آزاد خواهند شد».

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان با بیان این‌که نگاه‌های خوب حمایتی همواره به مددجویان کانون اصلاح و تربیت وجود دارد، بیان کرد: «دادگستری کل استان برای اشتغال و حمایت از مددجویان زندان‌ها و کانون اصلاح و تربیت پس از آزادی نیز همکاری بسیار خوبی دارد که در کشور کم نظیر است».

وی ادامه داد: «با همکاری خیران و انجمن‌های حمایتی ازجمله انجمن حمایت از زندان‌ها زمینه‌ی آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت فراهم شده است».

امیری اظهار کرد: «در حال حاضر ۵۰ مددجو در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان حضور دارند و در حوزه‌ی قضایی کرمان هیچ مشکلی در رابطه با این افراد نداریم».

وی گفت: «انتظار جامعه این است که امنیت همواره وجود داشته باشد و از این‌رو برای پیشگیری از ارتکاب جرم توسط مددجویان آزاد شده از زندان‌ها، حمایت‌های پس از خروج مورد توجه قرار گرفته است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز