رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بم عنوان کرد:

تحولی عظیم در هیئت فوتبال استان کرمان با مدیریت بی‌نظیر دکتر قرایی

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۹:۴۴
کد خبر: ۹۱۱۵۱۲
تحولی عظیم در هیئت فوتبال استان کرمان با مدیریت بی‌نظیر دکتر قرایی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بم گفت: حضور داوران استان در لیگ‌های سطح اول کشوری و برگزاری دوره‌های آموزشی بی‌شمار نشان از تحول در هیئت فوتبال استان کرمان با مدیریت دکتر علی قرایی است.

محمد ترکان، در گفت‌وگو با برنا با اشاره به فعالیت‌های پر شمار در فوتبال استان کرمان اظهار داشت: آنچه امروز در هیئت فوتبال شاهد آن هستیم، غیر از حرکت و فعالیت خوب چیزی نیست.

وی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان، به وی به واسطه انتخاب تیمی فعال که در کنارش به فوتبال استان کرمان،خدمت می کنند، تبریک گفت.

ترکان تصریح کرد: این حرکتی خوبی که در فوتبال استان که امروز با وجود دکتر قرایی شروع شده، سرعت بیشتری به خود گرفته و اکنون می‌بینم داوران بیشتری نسبت به گذشته در لیگ‌های سطح اول کشوری قضاوت می کنند و این شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش نیز به وضوح می بینیم، یک تحول صورت گرفته و این خیلی مهم است.

وی یادآور شد: مسئله مثبت دیگری که امروز شاهد آن هستیم، حضور روسا و هیئت های شهرستانی در هیئت فوتبال استان است که در گذشته این خلاء احساس می شد، یعنی پس از انتخاب رئیس هیئت شهرستان، دیگر هیچ سراغی از وی، مشکلاتش و عملکردش گرفته نمی شد، این در حالیست که امروز در هیئت فوتبال استان این موضوع مرتفع شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

ترکان افزود: اگر نگاهی به بقیه هیئت های ورزشی کنید می بینید، پس از پیشنهاد رئیس هیئت از سوی ما، دیگر هیچ سراغی از وی و عملکردش گرفته نمی شود ولی در هیئت فوتبال استان این کار نشان از مدیریت خوب استان دارد که در این زمینه از دکتر قرایی و همکارانشان تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز