استاندار کرمان:

حضور مدیران در جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری الزامی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۸:۵۶
کد خبر: ۹۱۲۱۰۸
حضور مدیران در جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری الزامی است
استاندار کرمان در واکنش به حضور نماینگان تام‌الاختیار برخی مدیران در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری عنوان کرد: اگر نمایندگان تام الاختیار می‌توانستند مشکلات را حل و مصوبات را اجرایی کنند ما با این موضوع مشکلی نداشتیم اما طبق تجربیاتی که از ۱۸ جلسه پنجره واحد در امسال، ۴۱ جلسه سال گذشته و ۶ جلسه در سال ۹۶ داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که این روش جواب نمی‌دهد و فقط حضور شخص مدیران در چنین جلسات چاره ساز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان کرمان با انتقاد شدید از معطل ماندن صدور برخی مجوزات، اظهار کرد: چرا صدور مجوزاتی که می توان طی مدت دو هفته انجام داد، بیش از یک سال طول کشیده است؟ پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری است.

وی عنوان کرد: برای این جلسه 25 مدیر دعوت شده‌ بودند که 9 مدیر حاضر و 11 معاون به جای مدیران حضور پیدا کرده ضمن آنکه 5 مدیر نیز غایب هستند؛ حال باید حدیث مفصل بخوانیم از این مجمل. با این نوع حضور مدیران این پنجره واحد سرمایه‌گذاری، پنجره واحدی نمی‌شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در واکنش به حضور نماینگان تام‌الاختیار برخی مدیران در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری عنوان کرد: اگر نمایندگان تام الاختیار می‌توانستند مشکلات را حل و مصوبات را اجرایی کنند ما با این موضوع مشکلی نداشتیم اما طبق تجربیاتی که از 18 جلسه پنجره واحد در امسال، 41 جلسه سال گذشته و 6 جلسه در سال 96 داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که این روش جواب نمی‌دهد و فقط حضور شخص مدیران در چنین جلسات چاره ساز خواهد بود.

استاندار کرمان ادامه داد: مدیرانی که نمی‌توانند در جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری حضور یابند، باید قبل از جلسه این عدم حضور خود را اعلام کنند تا اگر مشاهده کردیم که این جلسه به حدنصاب نمی‌رسد، در هفته های آتی جلسه را برگزار کنیم زیرا به دنبال تشکیل جلساتی که خروجی ندارند، نیستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز