معاون اول رئیس‌جمهور در آیین افتتاح مدارس استان کرمان از طریق ویدئو کنفراس عنوان کرد:

جنوب کرمان نیازمند فضاهای آموزشی بیشتر است/افتتاح ۶۷ پروژه آموزش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درس در استان کرمان

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۵:۵۱
کد خبر: ۹۱۲۳۹۳
جنوب کرمان نیازمند فضاهای آموزشی بیشتر است/افتتاح ۶۷ پروژه آموزش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درس در استان کرمان
معاون اول رئیس جمهور در آغاز آیین بهره برداری از مدارس در کرمان همزمان با سراسر کشور، گفت: جنوب استان کرمان نیاز به فضا‌های آموزشی بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسحاق جهانگیری در آیین بهره برداری همزمان از مدارس در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: کرمان همچنان نیازمند توسعه فضا‌های آموزشی است.

وی افزود: امروز هم زمان ۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

معاون اول رئیس جمهور، گفت: استان کرمان مانند بقیه استان‌های کشور نیازمند فضا‌های آموزشی مناسب به ویژه در جنوب این استان که امکانات توسعه‌ای کمتری وجود دارد، است.

وی افزود: امیدوارم سرعت ساخت واحد‌های آموزشی در استان کرمان بهتر از گذشته باشد.

وی گفت: امیدوارم مدارس روز به روز به سوی هوشمندتر شدن گام بردارند و اکنون جنوب استان کرمان نیاز به فضا‌های آموزشی بیشتری دارد.

سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نیز در آئین افتتاحیه ۶۷ پروژه آموزش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درسی دراستان کرمان با اشاره به اینکه ۳۰۳ کلاس درس مهر امسال تحویل آموزش و پرورش استان کرمان شده است، گفت: از این تعداد نه پروژه خیرساز بودند که طی سال جاری ساخته شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۰ کلاس درس خشت و گلی در قالب ۳۰ مدرسه در استان کرمان شناسایی شدند، افزود: با ساخت و افتتاح این پروژه‌ها مدارس خشت و گلی در استان کاملا جمع‌آوری شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به تراکم بالای کلاس‌ها در شهر کرمان، گفت: به شدت نیازمند کمک خیرین و توسعه فضای آموزشی در شهر کرمان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در شهر کرمان با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو هستیم، افزود: تابستان امسال ۷۵۰ کلاس درسی در شمال استان کرمان که بخاری نفتی داشتند به سیستم گرمایشی استاندارد تبدیل شدند.

بر پایه این گزارش آئین افتتاحیه ۶۷ پروژه آموزش و پرورش با ۳۰۳ کلاس درسی در استان کرمان صبح امروز و همزمان با افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز