استانداری کرمان برای حل مشکلات بیماران خاص آمادگی دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۳:۳۲
کد خبر: ۹۱۲۳۹۸
استانداری کرمان برای حل مشکلات بیماران خاص آمادگی  دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: استانداری کرمان آماده همکاری برای حل مشکلات بیماران خاص است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در کمیته حمایت از بیماران خاص استان با اشاره به مشکل برق بخش پیوند بیمارستان افضلی پور کرمان افزود: از طریق اداره برق پیگیری این موضوع را در اسرع وقت خواهیم کرد.

وی با اشاره‌ به اهمیت کمیته بیماران خاص خاطرنشان کرد: موضوعات مطرح شده در این کمیته بسیار مهم هستند و هر مصوبه ای که نیاز به پیگیری ما داشته باشد، مجموعه استانداری در کنار بیماران خاص خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم اهمیت توجه به بیماران خاص تاکید کرد: هفته و روزی که به نام یک بیماری یا معلولیت خاصی نام گذاری شده است بهانه ای خواهد بود تا به همه بیماران و کسانی که شرایط خاصی دارند توجه و حمایت روانی شود.

زهرا موسی پور، ضمن گرامیداشت روز عصای سفید با اشاره به وجود  ۵ هزار نابینا در استان گفت: هزار و۴۰۰ نفر تحت حمایت انجمن نابینایان هستند، این درحالی است بخشی از جمعیت نابینایان هنوز شناسایی نشده است.

وی با اشاره به مشکل تهیه دارو برای بیماران تالاسمی تاکید کرد: اگر وجود سامانه کشوری برای داروهای بیماری تالاسمی مشکلات موجود را حل خواهد کرد باید با وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبات لازم صورت گیرد تا این مشکل را حل کنند.

براساس این گزارش مدیر اجرایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه آماری از خدمات ارائه شده در زمینه بیماران خاص ارائه کرد و گفت: در زمینه برنامه های اجرایی باید از ظرفیت سمن ها کمک گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز