پیام تبریک استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۹:۲۸
کد خبر: ۹۱۲۵۷۷
پیام تبریک استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت
استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پیام محمدجواد فدایی به شرح زیر است:

هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا در چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقدامات، فعالیتها و سیاستهای حوزه سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف و همیشه در صحنه استان معرفی گردد.

دولت تدبیر و امید با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را توسعه نظام بیمه سلامت در کشور قرار داده است.

در اجرای این مهم سازمان بیمه سلامت ایران برای دستیابی به حداکثر میزان رضایتمندی مردم با تأکید بر توانمند سازی بیمه شدگان بر اساس محورهای سهگانه دسترسی عادلانه، سلامت محوری و حفاظت مالی بر اهداف استراتژیکی همچون استقرار کامل سازمان الکترونیک، خرید راهبردی خدمات سلامت و افزایش کارآیی و ارتقاء بهره وری متمرکز شده است.

امیدوارم سازمان بیمه سلامت ایران در شرایط سخت کنونی و فشار تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، مطابق بند (الف) ماده (70) قانون برنامه ششم توسعه (پوشش بیمه درمان همه ایرانیها در قالب ارزیابی وسع) را در چارچوب تکالیف قانونی خود در مسیر ایجاد رفاه و آسایش آحاد ملت ایران به اجرا درآورد.

اینجانب با تبریک هفته بیمه سلامت به خانواده محترم بیمه شدگان این سازمان، مراکز تشخیصی- درمانی و دستگاه های بیمه گزار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشگران این عرصه خصوصاً مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش اداره کل بیمه سلامت استان کرمان ابراز داشته و برای ایشان تندرستی و دوام توفیق از درگاه خداوند متعال را خواستارم.

                                                                                                          محمد جواد فدائی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز