پیام استاندار کرمان به مناسبت ۲۴ مهرماه؛ سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱:۰۲
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸
پیام استاندار کرمان به مناسبت ۲۴ مهرماه؛ سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع
استاندار کرمان به مناسبت ۲۴ مهرماه؛ سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پیام محمدجواد فدایی به این شرح است:

بیست و چهارم مهرماه به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، سند هویت و نشان همت مردان و زنانی است که در راه دفاع از اسلام در روز اربعین شهدای ۱۷ شهریور تهران و اولین سالگرد شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی گرد هم آمده بودند تا زیباترین جلوه های مقاومت و ایستادگی خود در برابر بی عدالتی ها و ظلم های رژیم طاغوت را به نمایش گذارند.

به آتش کشیده شدن خانه امن الهی و اهانت به کتاب خدا موجب بیداری بسیاری از مردم گردید و جرقه‌های بصیرت و دشمن شناسی در اذهان بسیاری از بیداردلان زده شد و این واقعه سرآغاز مبارزات گسترده مردم کرمان در جریان پیروزی انقلاب قرار گرفت.

24 مهرماه که موجب جریحه دار شدن احساسات دینی مردم و آشکار شدن ماهیت شوم رژیم طاغوت شده بود، تاثیر مستقیمی بر جریان مبارزات مردم ایران در جریان انقلاب داشت و از این رو تبیین زوایای پنهان این واقعه و نامگذاری یک روز در تقویم جمهوری اسلامی می تواند سند افتخاری برای آیندگان این سرزمین باشد.

در این مجال یاد و خاطره شهیدان محمد باقدرت‌جوپاری و غلامرضا یزدان‌شناس را که در جریان واقعه 24 مهرماه به فیض شهادت نائل آمدند، گرامی داشته و تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتوی آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز